AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
507

NEEEEEJ någon har snott mina M-tech...

Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Jag hade bara hunnit vara borta en timme, så finner jag bilen skändad: Dörr-stötlisterna från BMW M-tech saknas liksom det M-märke på bagageluckan som jag ändå skulle ta bort! Man kan se ett //M mönster i svart lim... Vad i hela j***a helvete, det är ju mitt på dagen!

:O(
no
245
nos
540iA Touring -99
Jag lider med dig kjelllan .... jävla ligister, då får fan köpa saker som de vill ha. Inte sno dem. Jag har oxå haft inbrott i min bil, de bröt upp bagageluckan med en kofot!! (nu var detta inte en BMW utan en Opel, men man blir lessen åndå) De snodde mina nyinköpta kicker competition basar och slutsteg, kostar en slant.
Alla knarkare skulle (som det offtast är vid bilinbrott) skulle kastas ner i en djup grop. Allmän ägg eller stenkastning på svinen sedan. Det förtjänar tjuvpacket !!

Nos 325iM -89
Fyyyyyyyyyyy FANI vad jag hatar när sådant händer. Någon avundsjuk "fattiglapp" som varit framme. :( Var det inte du som skulle sälja din bil? (Byta upp dig?) Vad kostar sådanna delar nya tro? Hoppas det löser sig.

Mvh Tobias
Visa användare
1.245
powerkjell
Seat Ibiza Cupra -14
Efterarbetet har påbörjats med T-röd, för att ta bort det lim som satte emblemet på plats. Det är dock repigt efter marodörernas långa fingrar. Det går inte att snygga till lackskador utan att lacka om hela bakluckan antar jag så då får det gamla "316i" sitta där igen... Kan man inte få göra en egen "319i" istället nånstans? Volymen är ju 1895 cc

///Kjell

jarlhov
vänd på 6:an :-)

Bj
357
Bjale_racing
325i 24v 93a
Usch vad tråkigt!!!!inge skoj alls,tänk o få tag på idioten som gjorde det.......

D är fegt o släppa gasen!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.