|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag har i säkert ett halvår nu använt www.bmwpower.nu som adress och favorit. Men i förrgår så slutade forumet funka via den adressen, jag trodde det var nere men igår eftermiddag så klickade jag på en länk på itsfun.nu där länken var endast Länk och vips så funkade det, ngn annan som märkt samma sak? Forumet funkar fortfarande inte för mig via www.bmw....... | |
|
Exakt samma sak för mig, OM jag använder IE. Med Netscape funkar det hela tiden. /Micke |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Det funkar utan problem på de tre datorer jag använder med power som både startsida och favoritlistad så det är nog relaterat till den burk du använder. ///MVH Hasso Länk |
|
Min cookie brukar kunna strula till det åt mig så jag ej kommer in.. Bara och ta bort dem så brukar dte fungera igen.. /Jimmy Länk Länk -- BMWTRÄFF I GÄVLE, ANMÄL DIG NU! |
|
|
Hej! Gå in på General tab:en i IE, och på History har jag satt 0 dagar. Det räcker med att gå så, har jag för mig. Använder oftast Mozilla eftersom oftast använder Unix. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Hasso: Det funkar för oss om vi använder Länk men inte med Länk . Oavsett om man skriver in adressen eller använder favoriten. Det har funkat för mig fram tills i förrgår em. Ingenting har ändrats på min dator. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Det funkar klockrent med bägge två adresserna i mina burkar. Det måste nog vara relaterat till era burkar. Kör IE i alla.(har NT-ME-98SE men är nog inte av betydelse). ///MVH Hasso Länk |
|
Skumt... Ja, ja det funkar ju iaf på den ena adressen. Hemsidan funkar på bägge adresserna men inte forumet. Kör med Win 2000. IE 5.5 |
|
|
Fick detta svar när jag mailade för att jag ej kom in på forumet. Jag rensade mina cookies sen har det funkat. Jag kör med IE6 så det kan krångla med den verisionen oxå. Henrik Hej! Det har inte varit några särskilda problem med forumet senaste veckan. Om du fortfarande har problem så kolla nedanstående text som är ett standardmail som vi sänder ut till de som har problem med forumet: =============== Hej! Anledningen till att du inte kommer in på forumet beror på att din browser av en eller annan anledning inte accepterar cookies. Det kan i sin tur bero på flera olika saker: - Du har medvetet ställt in din browser att inte acceptera cookies - Du sitter bakom en brandvägg som inte accepterar cookies - Du kör en buggig version av Internet Explorer 5.0 eller 5.5, se mera nedan. Om du använder IE 5.0 eller 5.5 så finns det vissa versioner av den som kräver patchning/rättning för att fungera helt korrekt. Det enklaste är att uppgradera din browser till 6.0 med hjälp av Windows Update (Start/Windows Update). Efter uppdateringen behöver du rensa dina cookies och temporary internet files. Om du inte uppdaterar din browser så kan du ändå rensa dina cookies och temporary internet files. Då kommer du förmodligen in. Men du kan behöva rensa då och då, eftersom du kör en buggig version av IE. Vi rekommenderar starkt att uppgradera din browser och alltid köra den senaste versionen eftersom det minskar risken för att virus tar sig in i din dator när du surfar runt på internet. Lycka till. Meddela gärna hur det går. |
|
|
Nu har hela sidan, med (www.) först säckat ihop för mig. denna (utan www) funkar utmärkt, men alla länkar som har www funkar ej. Dvs. vissa länkar har www först och vissa har det inte och för mig så funkar inte de med www. Så här var det inte i början av veckan |
|
| Jag kör Opera 7.10 och det funkar finfint! | |
|
Safari fungerar bra. Hade liknande problem med IE... /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Har uppgraderat till IE6. Samma problem. Ska hämta opera eller liknande... |
|
|
Hubbe325 Har du rensat cookies och temp oxå? Testa annars. Henrik |
|
|
Har rensat historia och temp internetfiles utan resultat, men nu kör jag med opera och allt funkar utan problem. Ngn som vet hur man går tillbaka till ie5.5 från 6:an då jag fick massa nya problem |
|
|
Start,inställningar,kontrollpanelen,lägg till ta bort program. Leta upp IE6 och webbverktyg och dubbelklicka. Henrik |
|
| OK tack! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.