|
|
|
|---|---|
|
Är det någon här som har varit ute å myskört? Länk Länk //Ticco Länk | |
|
men visst e d rolig läsning?? haha, d fanns ju en hel del vettiga männniskor där oxo=) M POWER- När du älskar att KÖRA!!! |
|
|
Jo det är lustigt hur snabba bilar alla har. E36 M3 brukar vara den populäraste bilen annars att skriva om i andra forum som enkelt villebråd. Alla som har en GTI eller turbo modell av VAG, SAAB eller Volvo tror att M3or bara är plastkit med ca 200hk och att alla är slutkörda. Mitt tips till dom är: Provkör en väl fungerande modern M-bil någon gång. Det fanns ju iallafall några med lite självdistans på forumet. Rolig läsning var det... /Wille Länk |
|
|
njo men det är bara skoj när det kommer upp såna där trådar det är ju skoj att läsa 'Mvh Niclas icq:137785585 Team turbo addicts |
|
|
Problemet är ju bara att runt 98% av alla ej BMW-inbitna är helt säkra på att de har kört ifrån en M5:a när de har åkt ifrån den 523 med M-aerokit... Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Visst är det väl så som Haglund skriver, men själv låg jag faktiskt å "rejsade" lite på E4:am nyligen med en E39 528:a med ovanligt bra drag & fett utseende... Senare på en statoil mack visade det sig att bilen med 528 emblemet vara en kompressor matad 540... Att "anti dekal trimma" tycker jag är en riktigt skoj grej... Gott omdöme får man av erfarenhet. Erfarenhet får man av dåligt omdöme. |
|
|
Jag attack-dekaltrimmade morsans o farsans golf för några år sen. Satte dit ett GTI-märke på 75-hästaren! Det var en del okunniga som gick på det faktiskt! =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.