|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Fick en VHS film av en Saudisk Prins idag: Länk Helt sjukt. Drar allt utan överladdning. Måste garanterat haft 500+ hk Film kommer inom simom tid! | |
ant |
Nu väntar iaf jag på högspänning tills filmen kommer. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
| Visar sig att Nowack kommit ut med en "S" version. Nowack N500 S har 530 hk. Dock har erfarenheterna från de tre Nowack N500 ägarna på bmwm5.com inte varit fullt tilfredställande. Men den här gick något helt sjukt bra. | |
|
Gustav: Hehe, killen med kontakterna. =) Mvh Patrik |
|
|
Verkar ju vara rysk roulette med Nowack om man läser vad de gjort med vissa personers M5:or. De kanske har tur ibland och får till det ;) |
|
|
Finns det någon möjlighet att få en kopia på filmen? alt. i dataform? /Richard |
|
|
Ska bli intressant, har sett lite videos på "vanliga" N500 som också verkar trevlig :) /Wille Länk |
|
|
Om ngn kan digitalisera den lånar jag gärna ut den, sen kan man mixa den. gustav@bmwm5.com Prinsen var Sultan också... Är inte direkt insatt i alla epitet hehe! |
|
|
Var tusan hittade ni filmklippet?? Eller e jag ute o cyklar nu igen?? M-POWER!!!!!!!!! Länk NYA BILDER!! |
|
|
Har det på VHS :( Måste fixa ihop det. Lite mer info om honom: Länk |
|
|
Hehe: "Hello from Saudi I see that your talking about my M5 yes guys this car is real and its so fast this car can go more thin 325km the top speed is almost 330km only with the 18in wheels nowack did a great job its not the 503hp N500 or the 520hp N500s its the 530 hp N530s i named it by that name its the same kit as the N500s but with a special exhaust system i think its not legal to register my M5 with this exhaust in Europe i raced alot of super fast cars some of them i have in video and some of them i didnt had my camera with me so the ones i have i sent them to Gustav and the are with: 470hp porsche 993 tt with Ruf upgrades, 450hp porsche 996 tt S power, lamborghini diablo, SL55, red dodge viper RT10, 450hp black dogde viper Rt10, over 500hp HKS nissan skyline, 550hp supercharged holden HSV this one it was only behind me to 130km and after that i kept going and going to 280km he was 15 to 20 cart lengths behind me what a kill for 550hp. all the races were to 280km only!! no one wanted to do more thin that what do you think if they continued to over 325km i think i will be in another city. Keep up the good work nowack my M3 CSL is coming" |
|
|
Tråkig lista där ;) Den verkar ju röra på sig hans N530s... Länk |
|
|
Nu blir jag avundsjuk, först en M5 med 530hk och så har han en M3 CSL på G, som om jag förstog det hela var påväg till Nowack! Ser fram mot en kopia på den digitaliserad variant av den där videon, när den kommer. /Richard By Z3MPOWER "Super nua non nosent" |
|
|
EN film här: Länk Flera kommer! |
|
|
oj oj oj den bilen är S N A B B!!! gör hål i luften Gustav kommer det en version med bättre upplösning? vill se vad det står på hastighetsmätaren! Vill gärna se detaljer :-) vill vill... BMW M3 *Flight instructions not included* |
|
| .....Vilket vrål..... Grymt! K. | |
|
Hänga på en 993 RUF turbo så där är fruktansvärt imponerande. Brutalt ljud! /Wille Länk |
|
|
Den flyttade rätt hyfsat på sig. Han var inte direkt snäll mot växellåda och koppling heller. Riktigt tufft! Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
grymt har du fler filmer??? |
|
|
Självklart. De kommer senare. Spöar bla 2 Viper och en Diablo :) Ham måste må som en Prins ;) |
|
| Diablovideo upplagd! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.