|
|
|
|---|---|
|
tjena alla bmw-lovers, till min stora förvåning märkte jag idag (efter en ordentlig tvätt) att jag har två fula stenskott mitt på huven som stör mig så j...la mycket då bilen i övrigt är hur fin som helst. Jag tänkte köra med gamla goda lackstfitet men är det någon därute som har ett bättre tips ? (omlackering låter nog bäst ändå)- gäller en e39 med abourgineröd färg... Tacksma för alla svar! | |
|
hej jag brukar använda lackstift + skrapa gör du det? att du skrapar bort överflödigt med färg så det blir en fin jämn yta än en ful prick... hejsvejs p.s har du extremt fula repor kan du vattenpolera med en polermaskin funkar bra också men då skall det inte ha gått igenom lacken dvs. d.s |
|
| Det där med skrapa lät intressant! Ska man vänta till färgen gelat lite , o vad har du o skrapa med? | |
| håller med att det va intressant med skrapa (antar gummiskrapa á fönster)...skall man då vänta tills färgen har gelat lite eller dra med en gång? klarlackas bara en gång därefter om jag har rätt för mig? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.