AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
798

M3 E30 spoiler på 325?

gangsta_toth
Tjena. Undrar om någon har tips om hur man monterar en M3-spoiler på en vanlig e30 på ett snyggt sätt. Har provmonterat, och såg att spoilern är något bredare än vad jag hade tänkt... Har prövat att söka i ämnet, men inte hittat ett smack. Tack på förhand.
gangsta_toth
Upp.
gangsta_toth
Upp..
gangsta_toth
Upp...
Sn
924
Snatto
320i Coupé -93
Du vet väll att m3 är skärmbreddad och måste därför av prakiska skäl ha en bredare frontspoiler...

Kolla i galleriet under medlemsbilar, där finns några med m3-spiler på sin klenare e30. -Fråga dem...
gangsta_toth
Jepp, visst vet jag det. Men nu är det så att jag inte är så sugen på att bredda karossen för att få spoilern o passa. Mest för att det inte ser snyggt ut på en fyr-dörrars. Också för att det är roligare att smälla pengarna på annat... Fick ett tips från forumet på Maxbimmer att man kan värma upp kanterna, och försiktigt bocka in kanterna så att dom sitter jämns med skärmen. Fan vad glad man blir över en enkel (Nåja...) lösning.

Mvh, Robert.
An
205
Anders Elenius
Bmw E30 325i M20 2,7turbo -87

Bmw E30 325im Touring
-92
www.tvrt.tk
Här finns bild på min, under mitt namn och bilder...
Har M3 spoiler och rieger GTS

Mvh:Anders Elenius
gangsta_toth
Ser att du menar spoilern på bakluckan, medan jag menar spoilern fram, dvs stötfångaren. Snyggt bygge dock. Lite för mycket för min smak dock...
An
205
Anders Elenius
Bmw E30 325i M20 2,7turbo -87

Bmw E30 325im Touring
-92
ok...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.