AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
755

Förslag till nytt Forum.

Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Nått jag skulle tycka vara kul var ett Media forumet där man kan posta BMW filmer och bilder tex. Vad säger ni andra och vad säger "Power Crew"

===============================
Min E30:
Länk
Visa användare
2.786
Kristian Larsson
1600-2 -67
Isetta -59
Isetta -62
Finns ett filarkiv...

/Kristian BMWCS #5062
kontaktperson i 02-klubben

------------
Länk
Ma
1.041
Magnus18
E39 528iAT -98
E34 518i -94 (sambons)
Hej!

deejaywasp: Hag håller med dig, det hade varit kul.

Kristian: Men de filmer som ligger där ligger också på servern?
Ska BMWPower host:a kanske 200 filmer inom ett år? Det tar lite diskutrymme, och blir väldigt dyrt efter som det körs raid.

Mvh Magnus

Finns det andra bilar än BMW!?
Länk
Visa användare
5.529
deejaywasp
F11 520D Touring - 15
Nån från Power Crew som har sett tråden än eller?

===
Min E30:
Länk
deejaywasp:

De har säkert sett tråden men för att vara på den säkra sidan och följa reglerna:))varför inte posta ett mejl till:

maila@bmwpower.nu
BMW...
Annars så skulle en Racingdel i forumet vara kul. Men hellst hade jag sett ett typ "Of topic" forum där man kan diskutera andra saker utöver BMW och bilar över huvudtaget med BMW ägarna.

Det finns bara två bilar. Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW.
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Hej.

Jag tycker inte att det behövs en media-avdelning. Tror att det skulle vara ganska glest mellan trådarna där. Då tycker jag att ett racingforum låter mer relevant, samt ett forum för Coupé och cab-bilarna.

Mvh,
Kalle - BMWCS[syd]#5120
____
Länk
gangsta_toth
Jag håller med "BMW...".
Vi skulle verkligen behöva ett offtopic-forum här. Det hjälper till att släppa loss kreativiteten lite.

Mvh, Robert.
Visa användare
253
Chrome
M635 Csi -84 Schwarz

COUPE!!!!

:)
no
3.595
nofx16
BMWCS[syd]#5120
Glömde påpeka att jag absolut INTE vill ha ett off-topic- forum. En chat är på gång vilket lär tillfredställa de flestas snackbehov. Annars finns såväl e-mail som mindre seriösa forum, om man inte tycker att modereringen här på BMWPower är tillfredställande.

Personligen tycker jag att BMWPower håller en perfekt balans mellan seriösa inlägg och de lite mer humoristiska/roliga/off topic. :)
BMWpower ledningen vill definitivt inte ha ett OT forum här har de klargjort. Jag kan hålla med faktist, numera finns det ju en avdelning där man kan diskutera allmänt om bilar och trafik. Närmare än så lär det nog inte bli.
BMW...gangsta_toth:

Det finns massor med andra icke Bmw relaterade forum att besöka ute i cyber världen.
Gällande media forum se ovan

nofx16:Coupe och cab-bilar det var något nytt hmmmm ska det vara ett forum för Touring bilar oxså:))

Ja, kanske att man skulle tappa lite av det strikta (nåväl..) perspektivet som ändå dominerar här.

P:S Jag som var "BMW..." förut.

Det finns bara två bilar. Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW.
Starre:
Nu var det du som blev efter..:-) Vi har redan ett forum på tourinklubben...

Karlskrona träff
Länk
Länk
gangsta_toth
Håller med om att det finns andra forum med Of topic-gren. www.sporthoj.com är ett exempel. Men själv tycker jag att medlemarna av bmwpower är bra mycket vettigare. En högre nivå på IQ:n kan man säga. Seriöst, men ändå med glimten i ögat.

Mvh, Robert.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.