|
|
|
|---|---|
|
Har problem med ac:n, den lirar perfekt på automatiken men själva fläkten går på fullt hela tiden... Efter att jag läst inläggen på sajten är jag nästan säker på att det e fläktmotståndet. Var sitter det? Behöver hjälp!! MVH // Christer | |
|
Enda hjälp jag kan ge dej är "sök funktionen" om du redan har läst dom inte blivit nå klokare så får jag hoppas att nån kunnig hjälper dej. I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
| tja motståndet sitter på höger sida. i cupen.. lite bökigt o komma åt..sitter på sidan av kåpan går in en fyra -fem kablar i det..tror att det va bara o dra ur... | |
| snurrig!!! sitter på höger sida i mitt konsolen så enda vägen ditt är upp under hanskfaket... | |
|
Har ett helt nytt liggande som passade till min 323:a 96.. Kan du få mot en symbolisk summa. //Urre |
|
|
Cricka: Denna fråga har varit uppe många gånger innan och för ca 2.5 år sen så stälde jag den själv då jag hade samma problem. Jag hade då en 325 -93. Och motståndet på den satt till vänster i mittkonsollen och jag kom lätt åt det. Tog bara bort plasterna vid pedaler och under ratten. Sen va det bara att kika in till höger. Motståndet sitter i en hållare som är ca 4x8 cm. I ena ändan sitter det en kabel med snabbanslutning som du lossar sedan drar du bara ut motståndet ur hållaren. Denna operation är inte svår alls och tog mig ca 15min. Och jag har ingen speciell bilmekarvana. Sök inlägg för att få flera förklaringar om du inte har förstått.. Lycka till Mvh Jimmy |
|
|
böt på en 316 -93 de satt fan på höger sida.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.