AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
533

VEM FAAAAN LIGGER I MITTFILEN!!!!!!!!!

Visa användare
427
Preben
Chevrolet Colorado -05
X5 4,4 -02
Jag bara undrar vad är det för puckade hjävla idioter som ligger i mittfilen och sås kör i så där 80-90 kmh när det är 110!!!??? Dessutom 3 filigt typ E4 Kista-Rotebro.

M5 TOURING DEN SNABBA HUNDBILEN
Förmodligen Mr Magoo!
Dr.BMW@solna
Ja jävlar vad förbannad man blir när nån lam åsna
ligger & segar i vänsterfil,när man har brådis!
Önskar man hade en X5:a med snöplog på,då e de bara
å köra...

336i-89,318i-88
Visa användare
363
MMM
M5 E39
530 E34
Själv ligger jag alltid i mittfilen...annars uppstår skavsår...tips:skönheten kommer bakifrån...ät en skäggbiff så förstår du vad jag menar...
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Numera är det ju bara att susa förbi i innerfilen, vid "köbildning" så får man köra om där enligt nån lagändring som kom för ett par år sen... Sen ang mittfilen, är det här något matforum? Om det är så, tycker inte socialstyrelsen att mat som serveras med hår eller skägg är otjänligt, inge hår i maten tack:-)

Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-)
Visa användare
8.958
acey
GT3 RS
M3 Touring
Asken den lagen gäller på <70 vägar inte 110.
Om man skall vara riktigt petig är det ju faktiskt <=70 som gäller vid omkörning på insidan. Tycker att det är väldigt farligt att på 100-väg köra om på insidan eftersom den "vanlige" bilisten oftast *inte* kollar i sido/backspegeln vid byte av fil (om det nu inte är en påfart precis).

Var nere i Frankrike i september och där åker man alltid i den fil där det är fritt, det betyder oftast att den vänstra filen är tom och kommer jag i 145 på motorvagen (130 är hastighetbegränsningen) och det inte finns någon framför mig åker jag helt enkelt i den innersta (högra) filen.

Det blir en del filbyten förstås men det går att komma fram fort utan att behöva ligga och trycka luskorvar ur vänsterfilen.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.