|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag tänkte skaffa mig en uppsättning textilmattor till bilen men i tillbehörskatalogen finns det ju ett par varianter. Jag skulle helst vilja ha de som man får om man väljer till velourmattor som extrautrustning från fabrik, men vilka är de? Alla mattor är av velour men är det de som kallas Textilmatta "Velours" som avses i extrautrustningslistan? Sen kan man ju fråga sig varför de nästan är dubbelt så dyra mot de andra... är det någon större skillnad mot mattan "City"? Tack på förhand | |
|
City är en mkt grövre kvalitet på väven, fråga i nutiken så vet de med säkerhet. Extramattor brukar kosta ca 600-700kr per par. Asken |
|
|
xeroc: Men ack vad vackert det med Velour mattorna det enda problemet är dom blir skitiga så fort kanske borde köra med överdragspåsar på skorna hmmmmm |
|
|
Jag tror inte den lokala bmw-verkstan, som kan ta hem tillbehör på beställning har någon större koll på vilka mattor som avses i extrautrustningslistan och skillnader... de så kallade "Velours" kostar ca 1100, medan "City" ligger på 650... lite skillnad fast båda iallafall är i velour... men det verkar väl vara de för 1100 som är de som skickas med som extrautrustning iaf...? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.