|
|
|
|---|---|
|
Skum sida med massa udda prylar till gamla bilar. En del nytt en del beg. Länk Har bla nya a/c och värmepaket till 3.0 CSi!!! Man köper genom att maila till: service@mopar-engineparts.de johan | |
|
Hehe, nu har du inte mycket att göra på jobbet Axelson !! : ) |
|
|
upp och ner, snubblade pa den via e-bay när jag letade efter en pryl. Men det är mest kvällarna som är sega, maste hitta mer umgänge..... johan |
|
|
Jag förstår!! Den här snubben vars sida du har hittat huserar någonstans i Munchen trakten om jag inte misstar mig helt radikalt, skickade ett mail till honom på några saker som han hade på E-bay....... Väntar fortfarande : ( Det var typ 3 månader sen!! // B |
|
|
Det var några som hade handlat av honom på CSR listan. Lite blandade omdömen men de flesta var positiva. Han verkade inte ha någon större koll. |
|
|
Lover, för en oinvigd vad är CSR-listan?! |
|
|
Länk Jänkarnas klubb och lista. Listan är lite halvsköj, en hel del nyttigt men rätt så mycket dravel och pajkastning. |
|
|
jag har köpt tva saker vi a ebay nu, som jag skall betala för idag och har skickat mail om tva andra jag var intresserad av. Vi far se vad som händer jag aterkommer om det. Men det är ju självklart han har dalig koll, det är en jänkar firma egentligen. Mopar..... Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.