|
|
|
|---|---|
| Är det någon som har någon bra information om skillnaderna mellan BMW's komfort och sportstolar? Hur upplever man skillnaderna mellan stolarna vid dagligt bruk? Har haft sportstolar i E46 och E34 men är sugen på komfortstolar i nästa bil men har ännu inte haft möjlighet att prova dem... | |
| Vid långkörning tycker jag att det kan börja krampa lite i låren med sportstolarna. För övrigt är dom jädrigt sköna och mycket snyggare än (mina) vanliga stolar. Pratar om E46 då de är dom enda jag har någon erfarenhet av. | |
Scheckheft |
Hej, sportstolar = el justering även för låren. Det sitter komfortstolar i min nuvarande bil och de är mycket bekväma. Särskilt uppskattar jag el svankstöd och el justeringen för axlarna. Aktiv komfortsits i sjuserien från 9/98 med massage. Vilken stol som upplevs som bäst är nog väldigt individuellt. Mvh Scheckheft ______________ Länk |
|
Sportstolen tycker jag personligen är skönare och mer "fast" än komfortstolen även vid långkörning men visst är det som Scheckheft uttrycker " väldigt individuellt". Ha de gott // Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.