|
|
|
|---|---|
chrille70 |
Jag undrar vad detta är för fälgar? Snygga som stryk iaf, tycker jag. Har sett dem på ett flertal BMW, främst E39. Skulle sitta fint på min... Vem säljer dessa om de fortfarande säljs nya? Länk Tack på förhand Mvh/C |
| Vet inte vad fälgen heter, men jag kan kolla det åt dig när jag svänger förbi. | |
Dani |
Du har ju reg. nr...så det är väl bara att ringa ägaren och fråga..om det nu är såå nödvändigt...;) Lycka till |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Du förväxlar dom inte med radialspoke 48 eller eller dessa Radial styling då dessa sitter på många E39 Länk ??? Länk ///MVH Hasso Länk |
chrille70 |
Dani>>>det känns lite muppigt att ringa till BMW-handlaren Jacobssons Bil i Jönköping och fråga vad dom där fälgarna heter, som sitter på den där blåa BMW 528:an... Jag undrade bara vad fälgen heter o var den går att få tag på eftersom jag inte lyckats hitta den hos någon fälghandlare. Hasso>>>radial 48 finns bara i 16 tum, fälgen på bilden har jag bara sett i 17 o 18 tum. Så jag tror inte att jag förväxlat dem. Tack iaf. Snygg bild på 5-touringen, förresten /C |
Dani |
Chrille70: Jo..kan hålla med om att det är lite..."muppigt" ;) Men...det finns väl en annan radial fälg...som finns upp till 18"...tycker dom sitter klockrent på E39...med större tum bak. |
chrille70 |
Radial32 menar du, som var på "bild2" i hassos inlägg. De är också väldigt snygga, kanske bättre att satsa på dom. De går iaf att få tag på utan att leta sig fördärvad i fälgdjungeln... =) Mvh/C |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.