|
|
|
|---|---|
|
Alltså en komplett front med alla tillbehör. MVH Patrik Drive it like you hate it... | |
|
Omkring 6800 + lack /D |
|
| ingår dimljus? | |
|
Jäpp /D |
|
oxbow |
men den passar ju inte rakt på tror jag. |
oxbow |
oops.. blanda nog ihop det med motorhuven. |
|
oxbow>>>klart att den gör det. Varför skulle den inte passa? Det är ju BMW orginal prylar och passformen på dessa har i mitt fall hittils varit 110%. Det enda som måste modifieras på en bil utan M dimljus är att dra dylika sladdar mm. Annars passar grejerna perfekt. /D |
|
oxbow |
nejdu.. t.ex motorhuven passar inte då m3:an är skärmbreddad. Tror det kan vara något sånt med fronten också.. dom är gjorda för varandra. |
|
oxbow>>>>och var kommer M3:ans motorhuv in i bilden? Självklart passar inte M:3ans front eller motorhuv på sedanen eller coupen men den ursprungliga frågan gällde Ifal M-Tech fronten passar in på sedanen med den ordinarie stötfångaren och inget annat. MVH |
|
|
M-Tech är inte samma sak som delar från M-bilar utan aerodynamikkomponenter som bilar med M-paket är utrustade från fabriken. Du har förmodligen blandat ihop dessa begrepp. /D |
|
|
Jim85...Dum fråga:Hur kunde du ha råd att köpa en e46 328? bara nyfiken... Länk |
|
|
han kanske vann pengar? jag vann då pengar på travet, inte så mycket men till en 325a räckte det och jag är nöjd så länge det är en BMW ;) |
|
|
Nu hänger inte jag med, finns det två olika M-frontar el? Mvh/Soki Länk |
|
|
Det finns 2 st olika M-paket till E46 som innehåller stötfångare och sidokjolar med lite olika utseende. /D |
|
|
jaha okej, Audi TT: ska du köpa en M3a o sen byta ut fronten? Mvh/Soki Länk |
|
oxbow |
"M front till E46" Stod det ju.. inte M-tech. Vet vad m-sportpaket är.. Verkar lite skumt att bara köpa fronten från m-tech då hela paketet kostar 10500 kr ink allt! (utom lack o montering) |
|
Varför köpa M front när M3an på väg in?Står ju i info rutan att M3 på väg in. Altså den här tråden förvirrar mig gonatt :/ hehe Mvh/Soki Länk |
|
oxbow |
Soki: kanske ska bli en sleeper? :) M3:a som ser ut som en 330 |
|
"Audi TT: ska du köpa en M3a o sen byta ut fronten?" Eller så har man en kompis som vill köpa en... MVH Patrik Drive it like you hate it... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.