|
|
|
|---|---|
|
Hej. Mina vindrutetorkare "hoppar" långsamt över rutan när de går i första läget. Det är ungefär som att de knappt skulle orka med att dra utan nästan vill ge upp. På alla övriga hastigheter fungerar de klanderfritt. Vet någon vad det kan vara och hur man enkelt kan ordna detta? Inget större fel egentligen, men lite irriterande. Tacksam för svar. Mvh /Carl. | |
| Hej! jag hade ett liknande fel på min förra 323:a...den "hackade" på intervallen och det visade sig vara reläet det var fel på...Om du har tillgång till en annan bil (kanske nån polares bil!?) så prova först med ett annat relä...Jag köpte ett på skroten för en hundring. | |
|
Nepp kan inte kollan med nån polare, alla kör ju Vo**o... Var sitter det relät förresten? Nån annan med idéer vad det kan vara? Mvh /Carl. |
|
320_David |
hade samma fel....fast min står nu i garage under om byggnad.....och en funkade dem bara....mysko.....tror att det var/är relät som spökar......sitter inte relät i säkrings boxen? annars sitter det ett relä precis under ratten på vänster sida under ljus spaken, och sen så har du ju ett par st vid pedalerna..... ska kolla upp det i dag så jag återkommer ikväll. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.