|
|
|
|---|---|
m3power_efl |
Undrar vad ni tycker om bilen? ska jag sätta dit e 46 gällarna på framskärmarna och ska jag behålla gt fälgarna? tacksam för svar och råd! mvh jonas Länk |
|
Ett tips kan vara att montera den nya grillen, den som sitter fr.om 97 på E36 den gör stor skillnad. E46 gälar är oxå snyggt om man tar bort sidoblinkers och fixar till sidoblinkers på annat sätt, tex m3 speglar med integrerad blinkers (fulare än original speglar iofs) eller har dioder i gälarna vilket är bästa alternativ. Jag hade även bytt fälgarna till 18" el 19" men det är jag det... Lycka till! |
|
|
Jag tycker att m3or ska hållas så orginal som möjligt.. men men.. fin front o så e ju aldrig fel ;) 19" tums fälgar tycker jag kan se för stort ut på e36.. 18" ser finare ut. dock har alla olika smak ..mvh Daniel ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
|
Tjenare. Du borde lacka listerna på bilen. =) 18" eller 19" skulle sitta fint också. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Lacka listerna på sidorna och byt till -97ans front .. Sen har du en fulländad m3a ! Länk |
|
Daytona |
Den bilen har du köpt från Södertälje. Eller hur??? Tror det är polarens gamla... Daytona!!! |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.