|
|
|
|---|---|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
hej! jag har ingen navi-CD till min Becker TrafficPro. det verkar tyvärr inte vara så enkelt att hitta heller! jag var in på Beckers hemsida för att leta reda på närmaste återförsäljare. till min förvåning låg den i Danmark! Finns det alltså ingen svensk återförsäljare? Hur ska jag då kunna köpa ny navi-CD? någon som har haft samma problem? jag har provat nav-tech och BMW-skivor, de funkar inte. Tacksam för hjälp! mvh Johan |
Buspelle |
Becker TrafficPro lär vara samma som BMWs TrafficPro. Borde alltså gå att lösa via BMW. |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Vor ju kul om du kunde få gång på kartboken så du hittar:))) En M5 på uppfarten saknas i övriga sällskapet av prestigevagnar. ///MVH Hasso Länk |
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej! Dessvärre är det Range Rovern som har Becker-navi, inte M5:an....//Johan |
|
Skivorna kan man beställa ex. från Tyskland. Kolla på: Länk Mvh HES Länk |
|
|
Även en del bilstereo butiker i Sverige brukar sälja Becker. Ex Uppsala Bilradio Länk Mvh HES Länk |
|
| Skulle gissa att skivan för Pioneers, JVCs och Sonys "en-dins-navigatorer" funkar oxå, då dessa alla bygger på Beckers maskin. | |
|
Finns (fanns?) en Beckerfnulare i Höör tidigare, sysslade nog mest med service iofs, jag kan inte komma på namnet just nu. Inte så troligt att han har skivor och dylikt ändå kanske. Det finns inte så många tillverkare av naviskivor -system, 2 eller 3st kanske men däremot flera olika "varumärken". Jag är övertygat om att Becker kör smma som några av de andra kända märkena. FP |
|
jpbygg |
På bildelsbasen.se såg jag en i dag |
|
Ladda ner sökprogrammet "Emule" på Länk där finns de skivor du söker. Alltid först, inga stenskott! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.