|
|
|
|---|---|
|
7,41 ligger jet på nu måste vara mycket billigare än i överiga Sweden !!! eller ! Gynnar storslukare som min 325 fin fint !!! man får över 40 L för 300 spänn !!!! Mvh/ Daniel Länk | |
|
Ooops!! det är ju t o m bättre än MackaPer i Simremarken....(väg 9 mellan Smyge och Trelleborg). Kan köra på ångor till honom så jag fortsätter nog att tanka där ;-)) Priset går åt rätt håll iallafall, förr var det ju 30 L för 400 spänn!!! |
|
|
Hur kan JET vara så billiga just där? Skall dom inte hålla samma pris överallt? |
|
|
Hej! Är det inte så att de stora som Statoil, Preem och Shell tar lite "länge" tid på sig att byta pris, för att kunna tjäna ett par hundralappar mer? Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
| På JETs hemsida står det att bensinen skall kosta 8,80:- | |
|
Det är nästa så att det lönar sig att köra och tanka i ystad =) Bobby |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Kan ju vara lokala priskrig, i bla Sala så har det på gått nått sånt länge. Dollarkursen sjunker stadigt just nu så bensinpriserna är på väg ner, Börjar en så måste alla andra haka på. Och Jet är ju "alltid" i normal fall 11 öre billigare än billigast :)) Men det skiljer en del på bensinpriset i olika delar på landet normalt. ///MVH Hasso Länk |
|
JET här i Malmö tog 9,01 kr/litrern sist jag tittade (2 dagar sedan). Nästan så att man får åka och hälsa på släktingarna i Ystad snart ;-) Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
|
Låter klar suspekt bensinen skulle vara 1.20 billigare där. Du får dokumentera med digitalkamera. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
Jag kan vidimera min Namnes uppgifter på att Ystad har den billigaste bensinen i landet. Vi har haft det i stort sett hela året, började med ett lokalt priskrig, som har hållt i sig sedan dess. Ett ypperligt bevis på att bensinbolagen/mackarna tjänar storkovan, eftersom vissa stationer kan sänka sitt pris så mycket och ändå gå runt. ---- aka. Winis på Touringklubben BMW 525i Touring -94 MB C230Kompressor -96 |
|
|
stämmer det är pris krig i Y-town skönt att man bor där ;-) Mvh/ Daniel Länk |
|
| Så skylten i dag med på Jet i Ystad MEN BMWn på omlack och firma dieseln har inget på JET att göra..... Attans ossis. | |
|
nu har de sänkt igen 7.33 ;-) Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Det måste vara ett lokalt priskrig. Det har det varit i hudiksvall nått år nu. För ett tag sen när det kostade typ 9:50:- här i bollnäs kostade det runt 8:00:- där. Hur det är nu vet jag ej. En resa skall vara mer än att ta sig från punkt A till punkt B! |
|
|
7.25 ! :-) Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Vilka är det som håller på och pressa priserna hela tiden? Bobby |
|
|
Vilka är det som håller på och pressa priserna hela tiden? Bobby |
|
|
shell och jet ! Mvh/ Daniel Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.