|
|
|
|---|---|
|
Så var det dags å skriva lite.. Satt precis å lyssnade på nyheterna på radioen. Nu skall bensinen bli billigare pga lägsta dollarkurs (under 8,00) på 4 år!! Hur mycket varierar.. I går kostade 95 blyfri 8,83 här i Borås. Vet inte hur mycket prisen varierar i landet, men tyckte det var ett rätt "bra" pris. Om man kommer under 8 kr/l vore det guld!! | |
|
Under 8 tror jag kommer att dröja om de kommer att hända överhuvetaget. Men bensinpriset kan snabbt gå upp igen beroende på vad OPEC hittar på för trams igen. Bobby |
|
|
Ja, snart kanske man är under 9 kronor. Man får ju tanka 98. :) Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Tvivlar på under 8 jag me. Om det blir, kommer det inte vara länge.. kommer ihåg när det var "bensinkrig" i Norge.. då var man nede i ca. 5 kr/L.. Bara synd man inte hadde bil då :/ |
|
|
tankade för 8,30 kr / litern häromdan, 95 oktan... tyckte jag var rätt billigt, är van vid priser som ligger runt 1 krona högre :) BMW, Bayerische Motoren Werke |
|
|
Väl.. under 8 kr har vi ett eksempel på här: Länk Ge oss samma pris här uppe me!! ;) |
|
|
Har också läst de men då är där några som ligger o pressar priset eller så är det bara för några dagar dessvärre =( Bobby |
|
|
Ser man på statesiken från jet.nu så är det jo positivt just nu.. Tycker allt under 9 kr/l er "okej".. |
|
|
Men snart är det dags för Sverige att ta semester... vågar man hoppas på att priset håller sig under tian?? /Kristian BMWCS #5062 kontaktperson i 02-klubben ------------ Länk |
|
|
Tankade i Sölvesborg förra fredagen. Där har de också priskrig. 7.73 på JET och 7.84 på Volvos tankställe (Tanka eller vad det heter). Var perfekt att tanka 100 liter och slå på båten inför kommande toppensommar:- ) /Kidde Äkta körglädje finner man i en BMW... |
|
| 7.33 ystad | |
|
varför är det aldrig priskrig där jag tankar =( Bobby |
|
|
Hmpf...:( Tankar man fortfarande för över 9 spänn. 7,33 känns som ett hån! När ska dom börja kriga här då!? :) |
|
|
Ander S. Tur att man inte har en bil som slukar soppa.......:))) |
|
|
Eller hur... :)) |
|
|
Starre, M1 ?? Dina våta drömmar eller ? :) |
|
|
7.25 ;-) Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Kan nån flytta Ystad närmare Borås? :=) Här ligger den på 8,83 nästan över alt.. Börjar bli irriterande.. det har den gjort i en veckan ungefär.. fast gött så länge det är under 9 kr |
|
ant |
Sist jag tankade, för någradagar sen betalade jag 9,31 kr på volvopumpen här i byn. Iofs 98 oktan. Vore fint med 98 oktan under 9,00. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.