|
|
|
|---|---|
|
Tjena Är det några som är intresserade av att åka karavan från Stockholm till Mantorp nu på lördag (10 Maj)???? För oss som vill köra på bana så blir det en tidig morgon, jag föreslår att vi ses vid macken längs motorvägen i södergående riktning i kungens kurva vid 06:15, för avresa runt 06:30. (Kör av mot IKEA men fortsätt rakt fram så kommer ni till macken, gäller för oss som kommer norr ifrån). Då borde vi vara framme i tid för den obligatoriska besiktningen och förargenomgången. En del täker säkert att "Jag tar sovorgon och åker senare, jag ska ändå inte köra på bana" men då missar ni ju halva dagen. Var med från början och känn gemenskapen. /Richard | |
|
Jag kommer nog inte köra på bana, men jag hakar gärna på "karavanen"! /eFx |
|
|
Jag hämtar 2 killar på Statoil i Järna strax efter 07.00. Vi ses väl på vägen? Qvarnis |
|
|
Qvarnis: Jag ska hålla utkik efter dig i backspegeln (om du hinner ikapp! = utmaning!). Du kommer väl i M5:an? /Richard |
|
|
eFx: Då ses vi vid macken då. Jag ska försöka rycka i lite folk och se om vi inte kan bli fler, känner du några som ska ner som du kan få upp på morgonen och med oss? /Richard |
|
|
Richard, känner tyvärr inte nån annan som kör Z3.. =/ Ska kolla med några andra dock, men som det ser ut nu kommer jag ner själv. /eFx |
|
|
Ner till Mantorp spelar det väl ingen roll vilken BMW man kör, vi behöver ju inte dela upp det i ett Z-led, ett 300-led, ett 500-led osv. Det är väl kul om vi kommer en hel trupp Stockholms BMWs. /Richard |
|
|
Richard, trodde du menade för Z3-träffen :) /eFx |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.