|
|
|
|---|---|
|
Såg följande nyheter på Wighsnews: UPPSALA Brand på företag Räddningstjänsten larmades strax efter midnatt till Fyrisvallsgatan i Uppsala på brand i en byggnad. I byggnaden inryms firman Svensk bildels import och man tvingats bryta upp husets tak för att utföra släckningsarbetet. Inga människor har dock kommit till skada. 03-05-07 01:23 / Fia Det är i såfall sorgligt har handlat mycket där deras service är oslagbar! Oo=00=oO | |
|
Va???????? e de sant?? säg att det inte är det....*knäpper händerna o ber en stilla bön* V8 rockar fett! |
|
|
Länk /Erik |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Ajdå. Jag som skulle beställa ny kamaxel till MB, kanske kan få rabatt på en vatten/rökskadad sådan.:)) ///MVH Hasso Länk |
|
Allt e lungt! Bara fika rummet och vinden som "rök"... Allt funkar som vanligt... LÅNGSAMT! Danne |
|
|
"Bara fikarummet"? Är inte det det viktigaste rummet på en firma? :) |
|
|
Om fikarummet är borta kanske det går lite snabbare med ordergången :) Sex på alla fyra, roligast så! |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Fikarum/del av lagert + nått pcrum enligt vad jag fick besked om när jag beställde rökskadad kamaxel till MB. ///MVH Hasso Länk |
|
Mina polyurethan-bussningar som jag var där och skulle hämta i fredags hade bl.a. brunnit upp, men det mesta hade nog klarat sig. Mvh/ Micke t |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.