|
|
|
|---|---|
Danne75 |
hej.. skulle vilja ha litte info om zeemax paket om hur man får på den på min E36 4d 325i.. både bak o fram... tack på förhand...Danne |
|
Hej Danne75. gå in på Länk om du vill se zeemax paket för stndard kaross...Eller så går du in på Länk för breddad kaross..... Jag har zeemax paket på min bil.....SNYGGT! Lycka till! G-UNIT Länk |
|
|
Mycket fint paket till e36. Bra pris oxå tyckte jag. Har sverige nån återförsäljare för dom? blev lite kär i fronten ;) ------- "BMW följer inte utvecklingen. BMW leder den" |
|
Danne75 |
hej... jag köpte den på bildelsinporten. kostar 5,700:- (bara fronten,samma pris till bak delen.) |
|
Jag köpte min på kmtuning i u-väsby som även monterade , du kan ju höra med dom eller åka förbi om du bor i sthlm.... www.kmtuning.com mvh /Robban |
|
|
Jag tipsade lite här... Länk Lycka till! |
|
Danne75 |
hej.. Robban!! Jag undrar vad du betalade för monteringen??? jag ringde dit o dom ville ha 1.500kr + monterings satts o matrial. vad det nu går på vet ej ???? |
|
fan va grymma dom breddade e36:orna va Länk |
|
|
Tja. Inga prblem att montera Zeemax, har själv monterat ett breddinings kit från Zeemax på min bil! Visst det är jävligt mycke jobb men det måste man ju räkna med när man beställer de! c.u Morgan Lindström |
|
|
Fronten på den silvriga coupen var grymt fin. Sån skulle man haft =) "E46 Coupe snart kanske om jag hittar nån" |
|
|
MoggZ: Måste man byta ut hela "hjulhus paketet" när man monterar breddningskittet?? Blev ju sugen på ett sådant till man Cabbe. Blir ju lille feta med kittet! // AkA |
|
|
mycket snyggt ! Tror ni att man kan fixa bak spoilern till e34 ?? Och om man kan var ska man hitta det ? |
|
| Moggz , bra cool bil du har.... | |
|
AkA: ang breddningskittet så är det inga problem fram för där är det bara nya skärmara att hänga på, men bak måste du såga bort dem skärmarna du har på bilen, eller det som viker utsig räcker det med att man skär bort. Sen limmar man på dem nya skärmarna som går ända från baklamperna till dörrarna, Sen finns det inneskärmar att köpa av Zeemax tror ja, såg inte det förens beställningen redan va gjord :O/ Så bakskärmarna är det ganska mycke jobb med! Morgan Lindström |
|
|
robban: man tackar.... :O) Morgan Lindström |
|
|
Moggz: verkar vara mycket jobb baktill på bilen. är nog inget för mig ;-) Ställde du ut din bil på BRL i Trollhättan för några veckor sedan? Tror jag såg den där, förbannat snygg!!! // AkA |
|
|
AkA: Ja det är en del jobb, la ner va 500h i vintras och då var den redan ombyggd. Den var med i bilsport förra året fast då var den gul. Så det är två vintras arbete på den! *pussttt* Japp jag var i Trollhättan! Tack tack... :O) Morgan Lindström |
|
|
- Morgan har du gjort huven själv eller finns den att köpa me luftintag på skulle behöva lite kylning på min vettu.... /Robban Länk |
|
|
Robban: Ja det finns att köpa, Det som jag har på min har jag gjort själv, men det finns tex kolfiberhuvar med scoop att köpa. Finns säkert i glasfiber med! Morgan Lindström |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.