|
|
|
|---|---|
quixotic |
Halloj där! Någon som vet vart man kan få tag på original eller nytillverkad Alpina dekor? Jag behöver till frontspoiler och sidorna. Vore kanon om någon visste! Tack! Besök Länk |
|
Tjena Quixotic! Ett företag som har samtliga Alpina-delar till alla BMW-modeller finns i USA, KSK Distirbuting. Adressen dit är www.quikpage.com/K/kskalpina/ -( ALPINA POWER )- MVH Alecci |
|
| Jarls Bilservice i Kungshult utanför Helsingborg är generalagent för Alpina. | |
|
Har hört det sägas att Jarls Bilservice endast tar in Alpina-delar för eget bruk... -( ALPINA POWER )- MVH Alecci |
|
| Alecci: Knappast, min äldste son har en B3 2,7 -88 och har just fått ett komplett set med dekor samt emblem, bromsskivor med belägg från just Jarls! | |
|
Tackar! Jag ska ringa till Jarls och höra med dem vad som går att få tag i, det låter ju mycket lovande. Ojoj, tänk om man skulle Alpina stripa sin 745:a? Nej, det börjar bli lite väl mycket dekaltrim... eller? Ursäkta att det här inlägget är från Quixotic2, men dom håller på och tar bort mig hela tiden (jag blir överkryssad) och jag fattar inte varför? Besök Länk |
|
|
>>Purple Det är skillnad på generalagent och återförsäljare. BMW Sverige i Solna håller fortfarande i ALPINA försäljning. 265/35/18 |
|
| Jag tror inte att det tillverkas B7S Turbo-stripes längre. Du får nog leta på annat håll, t.ex Edition Weiss-blau eller Roundel eller liknande. | |
|
BMW Solna har alla delar. Jagköpte växellägeninikatordekalen till enB6 3,5 där direkt från Tyskland. Länk |
|
|
Gustav!!! har du någon adress & nummer till BMW i Solna??? Purple!!! har du någon adress & nummer till Jarls bilservice??? Tacksam för svar... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.