|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vad kan man göra för att få bort Coca Colafläckar på en ljusgrå tyg/plyshklädsel? "En drive-in kund" | |
|
Stäm Mc Donald's. De andra snabbmatskedjorna levererar drycken i påsar för att undslippa kunders förstörda inredningar (just i det ögonblick kassörskan sträcker in drycken i bilen iaf). Detta verkar Mc Donald's inte ha förstått... Till din fråga: Använd som jag mammas Kirby dammsugare. Den har textilrengörare. Mkt effektivt, inte illa heller att allt äckligt hudfett försvinner ur sätet... ///Kjell |
|
|
Jag har använt Turtle Textile Clean i ett par år med bra resultat. Har lyckats med choklad/godis o läsk kladd som ungarna arbetat ner i klädseln. Är ett skum man arbetar in i klädseln som "lyfter" upp smuts. Efter att skummet torkat så dammsuger man klädseln. Dessutom luktar det gott. |
|
|
Sant att Turtle Textile Clean är väl godkänt. Bilen luktar som "ny" efteråt. :-) Mvh Tobias |
|
|
Då åker jag till OK GDS och gör ett försök. Tack för tipsen! Mr C |
|
|
Lycka till! Hoppas du fick bort fläcken. Skicka gärna tillbaks ett svar. Mvh Tobias |
|
David L |
Har du tillgång tillenklädseltvättmaskin eller matt-tvätt så funkar det mycket bra. Bra är att man efterrengöring kan skölja tyget med rent vatten och få bort textilschampot. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.