AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
518

Funderar på en 330iC Tips tack.

Jag börjar få klara känningar åt 330 hållet efter att ha provat några stycken.
är de någon som vet något om denna bilen ?
Länk
ska titta på den senare i veckan.
Något speciellt man ska se upp med på just 330in?
Har långt i från bestämt mig för att byta, men tips emottages tacksamt. Ni som har tillgång till VV reg kan kanske maila lite info?

Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion.
Snälla använd sökfunktionen.
Den har ju grön inredning: Bleeeeeeeeeeeee. Annars såg den fint ut.

/D

chrille70
Jag tycker att topasblått och mörkgrönt var en något otrevlig färgkombination. Men kan man leva med det nog en fin bil...
Smaken är som (_I_) =)

/C

Inredningen går att byta.
Andra synpunkter innan hockeyn?

Bilen har stått på firman ett bra tag, så du bör nog kunna förhandla dig till ett bra pris. Håller med om att inredningen är nästan krininellt gräslig i kombination med topasblått.
Pruta på bilen och köp en svart skinninredning och allt blir toppen!
Oskar: Så gräslig är den inte. :)
Jag håller dock med om att svart montana läder hade passat bättre. eller sand färgat läder kanske.
Något motorspecifikt tips från er som kör 330?

chrille70
Länk

Den tycker jag e snyggare men jag vet inte ngt om bilen

Mvh/C

chrille70
Oops, det vart visst nåt fel med länken, det skulle ha varit en 330 där... Hinner inte leta upp dn igen =I

Visa användare
232
griegertz
BMW 525 M touring-05
Wendtan: den bilen har stått där bra länge.....Kommer ihåg den från när jag kollade efter 330...jag köpte min i januari, undrar hur länge den har stått innan dess? Pruta med andra ord ;-) Annars verkar den vara bra, får du ner den i pris är det ju bara att fixa skinnklädseln svart som Oskar säger(passar bäst med aluminium tycker jag)

Länkarmarna och spindellederna är ju det gamla vanliga....
jag gjorde ett M-test plus innan jag köpte min. Länk

Knarr ifrån dörrarna är vanligt. Låter som om något sitter löst i dörren när man kör. Läs vad andra tycker om bilen här:
Länk

Uppgifter om bilen:
bilen registerrerades första gången 2001-06-11 och har haft 2 ägare. Nuvarande ägare: J Skovgaard-Rasmussen
Vi får se. Ska prova den samt känna på den lite.
Önskvärt är egentligen svart met. med saffran eller sand färgat läder. Samt navi.
Eller den nuvarande färgkombinationen jag har idag.

Griegeritz: tack för infon.

Hockyn ser stabil ut. om bara Foppa kan sluta tappa pucken hela tiden.

Tycker den verkar vara lite snålt utrustad. Utöver det "obligatoriska" komfortpaketet är den väl bara extrautrustad med sportstolar (och möjligtvis delskinn)?
Testade att försäkra den hos IF eftersom dom inte ger någon prisuppgift på importbilar och som jag trodde den är privatimporterad iövrigt har jag inget att tilläga annat än trevligt med xenonljus mindre trevligt med grön inredning.

Mvh Stephan
Annars så är ju den här ruskigt najs för ungefär samma pengar!
Länk
Cartén
Har kollat på denna bil. Den är väldigt dåligt omlackad. Har troligtvis varit krockskadad och lagats dåligt.
Den saknar dessutom sportstolar. Det enda tillbehöret som jag anser vara absolut nödvändigt. E46:ans standardstolar är inte roliga...
Cartén: Oki, förklarar varför den har varit till salu ett tag då. Annars så gillar jag färgkombinationen Orientblau/Lichtgelb.
Conny Sonnysson
Varför inte ta en titt på www.bmw.de

När jag tittade så hittade jag ett antal bilar under 30.000 EUR. Då får du förmodligen en helärlig bil och med ett eller två års europlusgaranti.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.