AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
411

Pris för en M3 cab e46

Agge
Hittade den här annonsen idag. Jag vet att det förekommer många fake annonser på mobile.de, men man kan aldrig vara säker på att dem är falska. Personen som säljer kanske behöver snabba pengar. Vad tror ni om den här? Tror ni att priset stämmer? Verkar vara lite för billig.

Länk

MVH
//Agge

kanske är väldigt skruvad, krockad etc....det skadar ju inte att kontakta

In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra
Agge:

Såg att du har varit inne på att byta men redan nu....:)))Kan inte hitta något fel på utrustning dvs om den skulle vara svårt att sälja vid ett senare men hittar inget och inget fel på bilen.

Men som ovan säger kolla så att det inte skruvad,krockad etc.

Om det nu stämmer så är det billigt näää rätt pris för den bilen, kan vara värt att ta kontkt med handlaren.

Har du kollat upp vad försäkringen kostar?

Vore trevligt att få höra vad handlaren säger vid kontakt keep me inform ant via forumet eller via separat mejl/starre
Agge
Starre:

Ska nog vänta tills nästa år med bilbyte. Men om det priset stämmer, så kommer planerna att ändras :)
Utrustningen är f.ö det jag vill ha.
Min skoltyska är inte den bästa men ska kontakta en släkting nere i Tyskland. Är iof ganska säker på att priset inte stämmer.
Har inte kollat på vad försäkringen skulle kosta, tror inte det skiljer mycket från min nurvarande försäkring :(
Ska hålla dig informerad.

MVH
//Agge

MVH
//Agge

Länk

Priset verkar rimligt, motsvarande bilar verkar ligga på 520'-620' på bytbil.com

Mvh/C

Agge:

Det behöver inte vara någon fejk annons utan det var kanske rätt pris och att den såldes med blixtens hastighet...

Ska du till Tullinge på söndag?

chrille:

Kanske inte så rolig färg på den bilen?enligt mig i alla fall
Den smurfblå cabben har ju i princip ingen extrautrustning förutom PDC. Resten som står listat är ju standard. Skulle bedöma att den ligger i det verkligt låga delen av intervallet och då kanske 535 är dyrt ....
CoolBlueM3Coupe:

Hur går det med testet av när bilen går som bäst?:))

Tittade inte på den annonsen utan bara bilden och är det så att den bara har PDC som x-tra så är det dyrt och mkt svårsålt den dagen man bestämmer sig för att sälja.
Sorry starre, har helt sumpat det. Skall hämta bilen från service idag så jag får ta den på en liten tur då och kolla.
Agge
Starre:

Det var det jag också tänkte på, bra pris=bilen blir såld direkt. Det var därför jag skrev med 99% säkerhet att bilen var fejk och inte 100 :)
Vad händer i Tullinge på söndag?
Är det någon Bmwträff eller vanlig strippenkörning?
Tyckte jag såg en tråd om det men jag hittar den inte nu.

Gillar fö inte heller den "smurfblå" färgen.

MVH
//Agge

Helt ok se upp för farbro blå så att det inte blir som för Micke O :))

Agge:se nedan
Tommy och alla andra BMW vänner,
Nu på söndag 11 maj arrangerar vi "förarträning" på Tullinge och på måndag 12 maj börjar våra "Brostugeträffar".
Se äver vår hemsida; Länk för mera information.
Göran
Agge
Starre:

Då måste man väl vara medlem i Bmwcs?
Låter intressant.

MVH
//Agge

nix inte enligt det som jag har haft mejl kontakt med under denna vecka se nedan:

Staffan,
Titta och snacka kostar ingenting. Medlemskap kan jag hjälpa till med på platsen.
Välkommen!

ska vi höras via luren kanske skicka ett mejl till mig så byter vi gsmnr/starre
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.