|
|
|
|---|---|
|
Har en ny bil med beige läderklädsel som riktigt suger åt sig färg från mina blåjeans. Jätte trist. Vad kan jag göra för att dels inte ta åt sig färg, men också göra det enkelt att göra rent stolarna. Mulle | |
pjotor |
Använd andra byxor eller tvätta dom i 95grader. |
|
Nu är det bekräftat. Även tjejens (gamla) Levis färgar av sig. Är blå jeans ett stort no-no med ljust läder? Mulle |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Har ljusgrå skinnklädsel inga problem trots både nya blåa och svarta jeans Jag använder Bmw.s egna rengöring och skyddmedel. Inte dyrare än andra medel. Hasso |
sportsbmw |
Du får helt enkelt be tjejen att åka utan byxor, kan väl vara trevligt :) / Rickard! /// BMW RULES /// |
|
Utan byxor vore helt ok, men då får man väll stiga ut för att tanka själv :-) Talade med Alfa bilklädsel idag och dom sa att det var ett standard problem. "köp beiga gabardinbyxor" sa dom! Ja, heldre det än överdragsklädsel faktiskt. Har provat standart lädersoffarengöringskit. Ska prova nått dom sålde på Alfa nu. Lite jobbigt att behöva göra ren säterna lika ofta som man tankar. (ingen överdrift!) Mulle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.