|
|
|
|---|---|
|
Enklaste sättet att få tag på kablage + kupe reglage vid eftermontering av dimljus ? Fått tag på 2 fina ljus inkl. hållare men skulle nu behöva resten. Frege | |
|
Kablage och kablage. Bara att köpa relä, säkring, switch och kablar. Finns på Micro, Mekonomen eller vad som helst. Snyggast blir det väl om du hittar en originalswitch (på/av-knapp) på någon skrot eller så. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
I min bil satt inte dimljusen originalmoterade, men bakom "knappen" finns det fyra kablar och i fronten finns det en kontakt över på varje sida.. Har provat att montera en originalswitch men lampan i instrumenteringen för dimljus tänds inte.. Kan det vara så enkelt att det bara är reläet som saknas? |
|
|
Daniel> har du kollat så att det sitter en lampa med tillhörande hållare där det ska indikera för dimljuset fram?! "Bara för att jag inte bryr mig behöver inte betyda att jag inte förstår." -Homer Simpson |
|
| Det kanske man borde göra, ska prova och mäta i kontakten om det finns nån spänning där när jag trycker på knappen.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.