AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
413

Inlägg på flera sidor!?

Tycker det kan vara lurigt att se att ett inlägg fortsätter på fler sidor. Ibland tror man att det inte är fler inlägg än de som visas och så stänger man, men läser man noga nertill så kan det vara många fler...

Kan inte webb-ansvarig se över det? Tack!

Mvh Gunnar, BMW 540IA-93.
Ko
663
Koffe
320iC -93
Jag tycker inte det är några större problem. Jag kollar alltid innan jag läser tråden hur många inlägg den har. Det ryms 20 på varje sida, och med det i bakhuvudet vat man direkt hur många sidor tråden är på!

//Koffe
dock vore det bra om länkarna för att hoppa till nästa sida också fanns "ovanför" alla inläggen, och inte bara längst ner som nu.

/Micke
523i -96
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Det håller jag med om Micke.
Vore smidigare så..

Mvh
Anders S.
sportsbmw
Har man inte viktigare saker att hänga upp sig på, jag anser att denna diskussionen är patetisk!

/ Rickard!

/// BMW RULES ///
Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Vaknat på fel sida eller ?
Ingen som hänger upp sig på något, bara önskar enklare användning på forumet. Tror inte att Web-sidans ägare blir sura för det, tvärtom vill dom väl att sidan ska förbättras.
Du hade tydligen inget bättre för dig än att kommentera dessa inlägg iaf (patetisk?)

Mvh
Anders S.
"Sportsbmw": Om du mailar webmastern (-erna) så kan du nog få tillbaka det "gamla" forumet, inget att hänga upp sig på där heller eller?

Ingen kritik och inga synpunkter leder till dålig utveckling! Lär dig det!

sportsbmw
Ok, kanske tog i lite i överkant. Men Gunnar, du skriver, citerar "Ingen kritik och inga synpunkter leder till dålig utveckling" så vitt jag kan förstå så var det precis vad jag hade, nämligen SYNPUNKTER. Och kan du inte ta det så borde du lära dig det! (citerar även det sistnämda)

Hoppas vi drar ett streck över detta nu och lär av våra misstag :)

/ Rickard!

/// BMW RULES ///
Visst, synpunkter hade du, men knappast utvecklingsfrämjande sådana!(?) Oftast bryr jag mig inte om sådana inlägg (waste of time), men eftersom det var jag som startade inlägget så blev jag lite irriterad över ditt svar.

Men visst stryker vi ett streck! Tack för det.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.