|
|
|
|---|---|
|
Det en kombi import från tyskland.Allutr på förutom skinn.Har rullat 17000mil.Han begär 59000:- För mig låter det billigt för en sådan bil.Någon som har något att tillägga om vad jag ska se upp med???? Fegt O Bromsa !!!! | |
| Mycket bra pris som du säger,speciellt om den e inreggad,besiktigad o klar!!De e väl inte så mycket o tänka på om du får den till det priset,går den som den ska o allt känns rätt så e de väl bara o slå till.Om det e en automat så kan du dock råka ut för "plastkule-problemet",skulle själv föredra en 6 växlad manuell.. | |
|
Priset på 540 har sjunkit väldigt mycket på senare tid verkar det som. Utan SCHiin är inte så poppis som jag fattat det heller. /Simon |
|
Scheckheft |
Hej, vad är all utrustning? Har den dubbla takluckor, ASC, PDC, gardiner för sidorutorna, farthållare ... . Är det en nyimport? Bilen måste ha kostat ca 5000 Euro i Tyskland. Låt göra ett M-test om du är seriöst intresserad. Det är välinvesterade pengar. Mvh Scheckheft ______________ Länk |
|
Scheckheft::Dem saker du skrev finns med plus klima och lite annat men inget skinn som sagt. Får nog ta o Mtesta den om den är i fint skick. Dawwe::Den skattad o bes.Bara tuta o köra. Importerades för 2månader sen sa han Fegt O Bromsa !!!! |
|
|
Här e en till billig 540 om det inte e den som pratas om. Länk |
|
| Farligt billigt, så var noggran vid kollen klipp eller praktfiasko vem vet | |
|
Håller med GM, dock verkar det som om många BMWmodeller nu är billigare i Sverige än i tyskland. /Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.