|
|
|
|---|---|
| Jag undrar nu.. är det rätt blinkers som finns på biltema? jag va och titta på dom.. såg inte alls ut som E30 blinkers.. någon som har köppt? passar dom? | |
| Va ja vet så ska inte biltema ha några vita blinkers till E30... | |
| Dom har väl vita sidoblinkers? | |
|
Kollade upp det Länk |
|
ant |
Nej det är blinkers till E34 som Biltema felaktigt marknadsför. Jag vet för jag har köpt dessa och provat. ========== Länk "bra att ha länk" Länk |
|
Precis, passar ej. //Ticco Länk |
|
|
har också testat... passar EJ! |
|
|
Passar som sagt ej på e30. Men dom passade ypperligt på föräldrarnas e36... Har e36 och e34 lika sidoblinkers? Min skrothög: Länk |
|
| ok tackar för dom svaren.. jag tycket do,m inte såg utt att passa på min pärla :) någon som vet vart det finns till rimligt pris? | |
|
villka är de ska ha??.. är de framblinkers?? Tvåan Är Första Förloraren |
|
|
De är ute efter sidoblinkers, precis som jag. Länk är det billigaste jag hittat hittils. Vita sidoblinkers till E30 = 360kr. |
|
|
De finns på www.hova.com till rimligt pris vet jag inte........ Till försälning 35000:- Länk |
|
| På www.mds.se kostar dom bara 250kr tror jag. | |
|
Kan man köpa vita sidoblinkers till BMW e30 på MDS?????? BRUM BRUM |
|
|
MDS BMW E30 vita skärmblinkers BMW E30 vita skärmblinkers Skärmblinkers från marknadens ledande tillverkare i hög kvalite och mycket tåliga. levereras i par (vänster+höger). Enkla att montera. Artikelnr: 132113 Rek. ca. pris: 449 kr Pris på nätet: 449 449 BRUM BRUM |
|
| jag monterade två vita sidoblinkers från hova i dag .. Inget fel på dom faktist =) men fran köpte jag på www.mkt.se och då fick jag märket mhv på dom eller vad dom nu heter =) | |
Mullpung |
Jag köpte framblinkers från hova till min e36:a, passformen va skitkass... |
|
förbannat typiskt att man alltid ska lyckas ha för gammal bil för biltema grejjer =) vart köper man oranga-sidoblinker-lampor till E30 ? har bara sett till fram blinkers, eller ska dom blinka vitt, som 740-ragers har ? I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
|
Jag köpte mina på Mekonomen.... borde finnas på mackarna också =============================== Min E30: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.