|
|
|
|---|---|
|
Nu har man beställt tid hos lackeraren!! 2500:- inkl moms skulle han ha för att lacka ner fram och bak och sidorna!!! jag tyckte det var ett mycket överkomligt pris!!! och han är en mycket seriös lackerare!!! det enda jag ska göra själv är att ta loss bak och fram stötfångarna och komma med dom lösa och sen komma in med bilen för att lacka "sidorna"!! JMK | |
|
låter inte helt fel. men lackering av innersidorna på dörrarna då och allt annat, gör han de oxå? I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
|
jag ska inte lacka en annan färg om det är de du menar!! JMK |
|
|
aha, ja då va de ju bra =) I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
|
kan ju se lite skummt ut annars!! =) JMK |
|
|
Det var ett skitbra pris. Nu i vår betalade jag 2000 ink. moms (vitt!) för omlackering av min frontspoiler. __ Länk |
|
|
hehe mm började fundera lite där :) Välkommen till BMWpower JMK. (du ser ganska ny ut =) ) I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
| jag betalade 2 lax för att få en front spoiler, bak kofongaren + ögonlock lackade.Men då skruvade jag av skiten själv det tycker jag var ett helt ok pris ... | |
|
Tack X-ray jo jag är ganska ny här men det är härligt att se så många BMW tokiga människor här!!!! =) får tillbax körkortet om 1 månad har varit utan 11 månader!! =( så man börjar bli lite het nu!!!! =) JMK |
|
|
med att fixa och dona på "pärlan" !!! kommer att komplettera med ett par 18" med!! =) JMK |
|
AIex |
JMK: Är det bakdelen o framdelen på bilen du ska lacka ? Eller är det bara bak o fram stötfångaren ? Mvh/Alex |
|
hehe JMK, har vart utan körkort i 5månader, får det tillbaka 27 den här månaden WeeeHooo (övningskör dock, e bara 17, men åkte dit me A-traktorn) I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
|
AIex : Det är bak och fram stötfångaren sorry om jag är otydlig!!! =) X-ray hehe najs hoppas du får behålla det i fortsättningen då!!! =) JMK |
|
AIex |
JMK: Aha ok ;) Jag lackade min framstötfångare själv, ska lacka bakfångarn själv också, är inte så svårt som man tror! men det är mitt billiga alternativ eftersom man fortfarande studerar ;) Mvh/Alex |
|
AIex: ok men har du en metallic el? för det kan ju vara lite svårare då!! jag har själv lackat ner en bil som jag hade för 6år sen en audi 80 med "vanlig lack" ej metallic och det blev perfekt!! bara noga med att göra ett bra grund arbete!!! //JMK |
|
AIex |
JMK: Hehe nä då jag lackade bara i blanksvart, funderar på att klarlacka alla delar jag har lackat men 2000 e inte så dyrt för det du ska lacka! Mvh/Alex |
|
3k för hellack... ---------------- Kör också båge! www.sporthoj.com |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.