|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Cartén |
Är det någon som vet något eller tittat på denna bil? Hur är GT-bilar att ha med och göra? Är dom seriösa? |
|
Jag vet att det har varit problem med GT-bilar tidigare. De har försökt sälja skruvade och kassa bilar. Detta var dock riktigt längesedan (3-4 år sedan?). Jag har hört att de har skärpt till sig rejält och säljer seriösa bilar nu. Tydligen har fadern i familjen tagit över företaget från sönerna och efter vad jag har hört så är det oskruvade mätare och ärliga bilar som säljs där nu. Tror nog det kan vara värt en titt åtminstone. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Som alltid gäller att du ska köpa bilen och inte säljaren. Skicka den på ett m-test och var lite kritisk så ska det gå bra. För övrigt kan jag bara rekommendera 330! My Bimmer is my mistress |
|
|
George är kanon att ha att göra med och det är han som äger GT-bilar. Jag har köpt min 328ci där och den är göör kanon. Vad jag kan säga om 330ci är att den är väldigt snålt utrustad tyvärr annars hade jag köpt den i höstas. Den har ingen ECC men AC och ingen multiratt och den har ingen CD-spelare utan vanlig bandare och inga sportsäten men skinn. Den är dock i väldigt fint skick måste jag erkänna. tror nog att det är ett bra köp om du är ute efter 330 som är riktig gott skick. Men försök att pruta lite med han iom att den stått där ett tag :-) OO=00=OO |
|
Cartén |
Okej. Tack så mycket för hjälpen. Ska nog ta en sväng och titta på den till helgen. |
| Lägg hellre till en slant och köp en med multiratt och klima, det har du igen den dagen du säljer bilen. | |
|
länk? Att köpa en 330 utan multiratt och klimatronic låter lite vågat, med tankte på du svårtsålda e46or verkar vara utan sportstolar samt multiratt. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Länk Ser fin ut. ///MVH Hasso Länk |
|
fin färg, fin bil, men utan multi el acc försök hitta en annan, börjar ju dyka upp många E46coupéer nu fast dom står inte specielt länge. Det e vad jag tycker allafall. Mvh/soki Länk |
|
|
Bilen är ju toksnygg. Pruta 20 Kkr och nöj dig med ett vred till acn. Sen har du en underbart vacker bil. Jag skulle kunna tänka mig att kompromissa bort sakerna när ja njuter av 330ns underbara motor karaktär, samt att e46an gör sig underbart bra i svart. Så köp den innan jag gör det :) Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
|
MEn den är ännu snyggare i orientblå, som den vi snackar om ;) Länk |
|
|
Soki: Hmm, du har alldeles rätt. Den såg nästan svart ut. Hur som haver, svart metallic M3 E46 är de som får mig att stanna upp och tänka på o tömma sparkontot. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Snälla använd sökfunktionen. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Med tanke på hur halvautomatisk BMWs klimatanläggning(E39) är när det gäller AC funktionen så spelar det ingen större roll egentligen det viktiga är ju att du har en AC som funkar . orientblå är en mycket vacker färg. ///MVH Hasso Länk |
Cartén |
Tyvärr så såldes bilen i lördags. Ja ja det är bara att leta vidare. MVH Cartén |
| Vilen otur, bilen har stått på firman i över ett halvår, och när du ska titta på den så är den precis såld! | |
|
De hade ju en annan orientblå för ett tags en med grått skinn. Men den kanske e såld. Länk |
|
|
Vet att tråden är gammal men kan informera om att det Haglund skriver inte har ett dugg med saningen att göra... Har god kontakt med dom på GT-Bilar o vil bara säga att påhopp som t.ex Haglund här gör är mycke ogrundat då han inte ens verkar veta vem som äger företaget... Kan i alla fall säga av egen erfarenhet att dom har gett mig den bästa service en bilfirma kan erbjuda o då har jag inte ens köpt min bil ut av dom... Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
|
Mr Vanos: Jag föreslår att du läser om mitt inlägg. Jag vet att de har haft skruvade bilar där innan. Till 100%. Dock, som jag skriver i inlägget, så vet jag inte hur det är med den saken nu och de verkar ha ryckt upp sig. |
|
|
Nämn gärna en vore kul o veta, antar det är nån du känner som har köpt en o sedan kollat upp den???.... Herr Ober, ein Autobahn bitte! |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Hej! Ägaren av GT Bilar har varit häktad för grova bedrägerier i samband med bilar som sålts av firman, bla har stulna och skruvade bilar sålts. Just nu är åklagaren i slutskedet av att förbereda åtalet, och de verkar övertygade om att han kommer att fällas. Sedan får var och en värdera detta själv, eftersom han inte är fälld ännu. Mvh Johan |
|
Mr Vanos: En röd M5:a stod där som jag kollade på när jag var ute och letade bilar. Det stod då 15.000 mil på mätaren, bilen var i uselt skick, elstolarna fungerade inte, ett ryggstöd var av (!), det knarrade överallt, instrumentbelysningen fungerade inte och fläkten gick på max. Det var en -89:a. Det låter otroligt att det skulle stämma, men det kan fortfarande göra det. Det som dock inte kan stämma är att den två veckor efter bara hade gått 13.000 mil... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.