|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag är ny här på forumet och hälsar på Er alla! Min fundering är om det finns några M3 GT-ägare runtomkring Uppsala trakten? Har nämligen införskaffat mig en sådan och det vore kul att få kontakt med någon som kanske har en likadan inte alltför långt bort... :) Ha d alla goa människor! Mvh Christer /Uppsala "Lev livet så att du kan se tillbaka på det och vara nöjd" | |
|
Välkommen! Vet inte om det finns där uppe, men däremot vet jag att det finns ett par i Jönköpingstrakten. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
Hej. Får man fråga vart du köpte din? roligare bil får man leta efter. har aldrig varit med om bättre väghålning. |
|
|
Hej! Jag har köpt min bil i Östersund... Mvh Christer "Lev livet så att du kan se tillbaka på det och vara nöjd" |
|
|
Noja: Är det Urbans GT du köpte? /Per |
|
|
Hej Per! Det stämmer bra! Det är Urbans GT. Känner du Urban? Mvh Christer "Lev livet så att du kan se tillbaka på det och vara nöjd" |
|
|
jävlar vilken fin bil du har då! jimpa |
|
|
Jag tackar o bugar, alltid roligt när andra tycker ens bil e fin! :) Ja, den är mkt fin! /Christer "Lev livet så att du kan se tillbaka på det och vara nöjd" |
|
|
Ja, i alla fall om den e som sist jag såg den och det skulle jag tro att den är. Han har knappast fuskat med den på slutet. Bara att gratulera... jimpa |
|
|
tjena visst är det kul med gt har haft den i lite över ett år den är klart mycket roligare än en m5 hade en -94 förut + en massa turbo bilar men den här är klart roligast bor i örebro trakten! |
|
|
Noja: nej, inte direkt men jag valde mellan den bilen och min gamla GT när jag skulle handla. /Per |
|
|
Per: Vad var det som gjorde att du valde den andra bilen, vilket nummer var det på den? Mvh Christer |
|
|
Noja: Lägre miltal. Nr 233. Ägaren efter mig smällde den så den står på skroten nu :(( Dock hade visst en kille köpt den och ska laga upp den. /Per |
|
|
Per: Jaha, det var den jag hörde talas om, Urban berättade det för mig. Sorgligt för ägaren! Mvh Christer "Lev livet så att du kan se tillbaka på det och vara nöjd" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.