|
|
|
|---|---|
ThompaK |
..har problem med detta, de säger att jag behöver en gummislang som jag fäster från filtret, men OMÖJLIGT få tag i, hur göra??=( är ett piperkross |
cdabox |
varför det ? är diametern fel för dig ? Det finns mkt sånt på OKQ8's GDS mackar. In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
ThompaK |
Ja precis, har varit runt till praktiskt taget ALLA affärer i Bdn-Lule området INGEN som har=( vad göra? |
cdabox |
hmm...vad är det du ska ha för rör...diameter menar jag då...ta reda på det kan säkert någon här skicka det till dig, en sån pryl kostar inte mer än 30 spänn.... In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
ta ett järnrör ? /Mvh Göran |
|
ThompaK |
Jaadu, spelar ingen större roll, nån typ av gummislang, som går att böja, materialet spelar ingen större roll..! Vad göra?=( |
ThompaK |
vad har aluminiumboxen mellan luftfiltret och gasspjället på en 325,a e36 för funktion. Det går ju kontakter och sånt till den men jag tänkte om det är nånting man kan plocka bort om jag ska montera koniskt filter på den!? |
|
aluminiumboxen skall du nog inte plocka bort om det är luft mängds masse mätaren du menar då kommer bilen gå som en potta skit. den känner av hur mycket luft den suger in. Länk |
|
|
thompak det finns hos ahlsell på banvägen i luleå ligger 100meter från k rauta helgonet |
|
JBR_ |
köp vanlig utdragbar vvs aluminium slang Mvh/JBR |
ThompaK |
Hur ska jag göra när jag inte får tag på nån slang?? |
| Du Tomas du har inte nån polare som är lite händig med svets och sådant? Går ju att göra en adapter du skruvar direkt i luftmassemätaren. Är inte allt för mycket jobb med det iallafall. Bara man har rätta grejorna. Gjorde det på min bil iallafall. Å de ser mycket bättre ut än nån slang som hänger från LMM | |
ThompaK |
Hmms, lät intressant, berätta gärna mer hur du menar där? |
| Visst är du från buddbyn? Isåfall vet jag ju vem du är! | |
|
Såg en bil hos Mds automobil i sthlm som hade tagit avloppsrör när han kopplade in sina dubbla BMCfilter.. Testa det kan ju passa..Man vet aldrig :) Länk |
|
ThompaK |
haha japp, stämmer |
| Trodde väl det. | |
ThompaK |
Vem är du då |
|
Du vet nog säkert vem jag är! Kör en vit e30 med 17tummare och m-stripes på huven. Kan kanske bygga en adapter åt dig men de beror på om du är villig att betala nåt för den. Har en liknande prototyp i min bil nu! |
|
ThompaK |
jo givetvis vad hade du tänkt dig |
| Vet ej. Vet inte hur det ser ut exakt på din bil så det är svårt att säga när man inte vet hur mycket arbete det krävs. Men ta kontakt med mig om du ser mig ute nån dag så kan jag titta på det iallafall. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.