|
|
|
|---|---|
|
Hej, Har tänkt att sälja min M3. Dock är min kunskap om var jag skall annonsera lite sisådär. Jag har satt ut annons på BMWP. och blocket... Var bör man mer sätta ut? //M | |
|
www.bilannonser.se www.gulabilen.se Sen kanske slänga in en annons i Fyndbörsen och Bilsport. Ibland när jag saknar henne klickar jag här: Länk |
|
|
Hej! Det framgår inte var du bor någonstans men åtminstone i Stockholms-området har DN:s motorannonser bra genomslagskraft enligt min erfarenhet, även om de är ganska dyra. Särskilt rekommenderas lördagar då det kommer ut en motor-biliaga. www.dn.se/motor Lycka till med försäljningen! Erik Bromma |
|
|
Bmwbörsen, blocket och lokaltidningen är de bästa ställena att anonsera bil på. Mvh, Kalle - BMWCS[syd]#5120 ____ Länk |
|
chrille70 |
Teknikens Värld är också bra, det är gratis för privatpersoner och du når massor av bilfreaks Mvh /C |
| aftonbladet är har stor läsarkrets också. | |
|
Hej! BMWBörsen och Blocket kommer man jäkligt långt med. Förutsatt att det är en BMW man ska sälja/köpa. Men blocket når ut till många människor... Sitter själv där nästan dagligen och letar nya projekt/objekt. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Tv4 TextTv ??? hjorten |
|
| Blocket är att rekommendera, även om det finns oseriösa spekulanter. Precis som Magnus sitter jag också dagligen och kollar av dagens annons-skörd, har nästan övergått till ett beroende... | |
|
Hej! Oskar: Visst är det så. Fast man får dock inte lika stora abstinensbesvär som om man inte varit inne här på BMWPower på en hel dag. Fast nu talar jag bara för mig själv... förstås. "Ni tjejer pratar om att föda barn. Ni skulle bara veta hur det är för killar som inte kollat BMWPower på hel dan..." Jag vet, nu är jag dryg... Tröttheten tar överhanden nu. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
| Absolut bäst slagkraft får du på ovan nämnda siter OM du bifogar foton på bilen. | |
|
Hej! Player: Det är helt rätt! Jag brukar propagera för det. När jag själv tittar bland annonser väljer jag bort de utan bilder. Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.