|
|
|
|---|---|
| hallå någon som har eller vet var jag kan köpa en gummi bälg mellan luftfilter och insug !! min har spruckit | |
|
Skroten eller hos BMW är nog inga jättevågade gissningar. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
|
kostar om jag minns rätt ca 160 bagis på BMW __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
Den finns på BMW. Enl. ETK så kallas den för "VECKAD BÄLG" och har art.nr. 13 54 1 427 780. Den verkar kosta runt 200:-. Om vi nu tänker på samma sak. Mvh Patrik ________________________________ Träff i Karlskrona! Länk |
|
|
men tacker för pris uppgiften |
|
|
Byte min gummibälg för ca en månad sedan. 174 riksdaler på Bilcentalen. mvh Mackan Fyra hjul är fler än två?? |
|
|
dessa bälgar torkar med åren så att köpa en på skroten är lite tveksamt, en hel del luriga fel kan tänkas uppstå om du har läckage i denna bälg, mitt tips är att lägga en tvåhundring på en ny bälg. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
diamantsvart_bmw |
Köpte till min en sån gummibälg tror den kostade 140 kr på BMW Länk Ny servad + ny olja i växellådan. |
|
Artikel: "Veckadbälg" med artikel nr 13541427780 430kr på BMW. finns den som piratdel ? någon som känner till alternativ leverantör? |
|
|
Har du fått det priset av BMW? Jag köpte min för 145:- därifrån. ///BMW - Was sonst! |
|
| Japp, idag av förenadebil i malmö | |
| och Theanders i lund... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.