|
|
|
|---|---|
|
Har ett DLS U6-system som ligger och dammar, tänkte montera dessa i en M3,E36. Kan dessa monteras i orginalfacken eller krävs det modifiering? Bas/mellanregister är 6.5" och diskanten 2" (tror jag)... Tacksam för svar. ///Mattias | |
|
Tror att du får modifiera. Det sitter nog 5.25" i kickarna på e36:an... //Koffe |
|
|
-Koffe: tror du att diskanterna kan monteras i orginalutagen? ///Mattias |
|
|
Vet faktiskt inte... På min e36 sitter diskanterna på insidan av sidobackspeglarna, men jag tror inte det är original. Vet inte hur det ser ut på din tyvärr... Men nån annan borde ju veta! Ställ frågan på www.streetsound.se, de brukar vara väldigt kunniga! Annars får du väl pröva helt enkelt =) //Koffe |
|
|
Jag tar den hårda vägen och testar, om det inte funkar får jag bygga en ny kickpanel för 6.5"elementet och sedan sätta diskanterna på locket för backspeglarna.. ///Mattias |
|
|
Du kan med ret stor sikkerhed montere dine nye dine nye dikanter bag org.galleret i døren. Har selv gjort det i min E36. Husk at du skal afmontere dørsiden og sætte diskanten i fra bagsiden. I et tidligere nummer af "Bilstereobladet" var der en artikel om BMW E36 Coupé var dette er beskrevet (jeg kan scanne den ind og maile den til dig hvis du er interesseret?) Hilsen Rold (dansk) |
|
|
Om inte annat så är jag väldigt intresserad av detta reportage! Funderar på att göra något åt mitt framsystem som låter skräp ibland! Så vill du scanna och maila mig artikeln skulle jag vara väldigt tacksam! //Koffe |
|
| Hur gör man för att sätta diskanterna på locket till backspegeln. Blir det utanpåliggande montage eller finns det plats för att fälla in. | |
|
Mina är utanpåliggande, jag tror det kan bli trångt om man ska fälla in dem... //Koffe |
|
|
-Rold: Jag vore mycket tacksam om du kunde maila repotaget även till mig :) -Johan325, om du sätter diskanterna på locket så får det bli utanpå, det finns inte plats innanför, Dock bör du skaffa 2st nya lock eftersom det blir märken den dagen du ska montera bort grejorna.... ///Mattias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.