|
|
|
|---|---|
|
Jag har stora problem att hitta nät till min bakjol jag behöver ett nät som är 145 cmx35 cm men det verkar omöjligt att hitta alla nät jag sett är 125x30 och mindre det blir snyggast om man har ett helt nät hela vägen !!!! Är det ingen som vet var man kan köpa det byggjandel stylingföretag jag har kollat med de flesta någon måste ju veta man ser ibland bilar i bilsport med gallar helavägen !!!! Jag har johansson motorsport bakjolen (kopia av infinity 1 av rieger fast utan pinnen i mitten där av problemet !!!! Mvh/ Daniel Länk | |
|
det är hyffsat bråttom jag tänkte att jag ska montera det till helgen !!! Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Det är ju faktist inte bara bil-styling-företag som säljer nät, jag skulle kolla på en järnhandel eller på nått svetsföretag, dom brukar ha sjysta nät. mer än så kan jag tyvär inte hjälpa dej men det är iaf ett alternativ..lycka till I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool! |
|
|
Ja jag har redan varit på 4-5 st byggvaruhus ingen som har får väl testa med svetsföretag eller nått ingen annan !!!? Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Lantmännen, kanske? Jag har hittat diverse konstiga grejor jag behövt hos Lastbilscentralen, du kan ju kolla hos dem eller om du har någon annan lastbilsmek där du bor. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
Jag såg häromdagen nån som sålde nät som var 150 cm breda. Kan för mitt liv inte komma ihåg var nånstans bara... Sorry! Men det finns i alla fall. Bara att leta vidare :-/ Mvh /Pewe |
|
|
var såf du det !!!!!!!!!!!!!!! jag har letat med ljus och lykta plz hitta var du såg det !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mvh/ Daniel Länk |
|
M-FREAK |
Länk Har galler men tyvärr inte så bred. Men dom är snabba på att skicka sin grejor mvh |
|
ja det hjälper inte mycket om det inte är 150 även om de är snabba men tack för tipset !!! Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Hej. Handelsstål i Eskilstuna tar hem på beställning,jag köpte av honom förut.. Måtten på mitt nät var 2,8m * 3m,klippte och sålde vidare. Hela mitt nät kostade 540kr...samma alunät som finns hos stylingfirmorna. |
|
Daytona |
Gå in på denna sida. Där har dom nät med kortare mått, men dom tar emot beställningar på längre. Länk Daytona!!! |
|
har pratat med dns de tar bara bredare inte längre !"! Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Verkar näst intill omöjligt att hitta något som är den längden jag vill fixa detta nu ingen som har erfarenhet av johanssons motorsport bakkjolen med nät "!!! Mvh/ Daniel Länk |
|
|
forfarande inte hittat något nät dns tog kontakt med mig och sa största måttet var 120x100 cm det är lite kort !!! Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Som sagt, kolla med ett ställe där de har stora fordon. Fredrik M - Z3 2.8 Länk |
|
|
hopplöst ! ;-( Mvh/ Daniel Länk |
|
|
Hör med Andreas på stylingkompaniet om han kan hjälpa dig. Det kan vara värt ett försök. MVH/Berbel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.