AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
921

snyggaste fälgarna som jag har sett på mycket länge!

Sida 2 av 2
De är feta!
Orginal 19" på M3:an är väl OK, men allt för vanliga. Sedan den breda polerade fälgbanan på 19x10 är porr!!!!

Min åsikt dock, bara bra att alla inte delar den ;)

/S
li
1.959
liste
535i -89
Imola - har du hunnit få bilen än?? Antar att det kliar både här och där annars...? :)
Visa användare
232
griegertz
BMW 525 M touring-05
Imola: jag bor också i Göteborg, hoppas jag ser din kärra någon dag så jag får se fälgarna "in real life" innan jag trycker på "beställknappen". De är vansinnigt läckra! Som sagt när det väl säger *klick* så är man fast...36.000 på fälgar eller lägga på ytterligare 12 och få en ESS-kompressor...hmmmm.
AIex
Bland dom snyggaste fälgarna som finns lätt!

Mvh/Alex
Hej

De fälgarna finns på www.evosport.com

Dime M
Grymmt feta.... blev mycket sugen.. =)

-----------------
Mvh.
Robban Johansson
Går dom inte köpa i Sverige?

-----------------
Mvh.
Robban Johansson
Hmm, svarar på lite frågor...

Dime: Evosport svarar varken på fax eller e-mail så de är inte så lätt att köpa av dom!

Mean Machine: Har letat och frågat som en galning, men inte hittat några som har dom.

griegertz & liste: Min bil kommer att börja rulla i GBG till helgen, så det är bara att spana (eller hör av dig så kan du kolla på den, ifall du vill alltså).

Ha det gôtt nu!
Visa användare
232
griegertz
BMW 525 M touring-05
Imola: Jag skickar dig ett mail med kontaktuppgifter så kan du väl svara på det, vore kul att se din pärla i helgen!
cdabox
griegertz: hehe...helt sant....men vanadis gummi i stockholm påstår att de kan ta hem alla fälgar =)

In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.