|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
De är feta! Orginal 19" på M3:an är väl OK, men allt för vanliga. Sedan den breda polerade fälgbanan på 19x10 är porr!!!! Min åsikt dock, bara bra att alla inte delar den ;) /S |
|
| Imola - har du hunnit få bilen än?? Antar att det kliar både här och där annars...? :) | |
|
Imola: jag bor också i Göteborg, hoppas jag ser din kärra någon dag så jag får se fälgarna "in real life" innan jag trycker på "beställknappen". De är vansinnigt läckra! Som sagt när det väl säger *klick* så är man fast...36.000 på fälgar eller lägga på ytterligare 12 och få en ESS-kompressor...hmmmm. |
|
AIex |
Bland dom snyggaste fälgarna som finns lätt! Mvh/Alex |
|
Hej De fälgarna finns på www.evosport.com Dime M |
|
|
Grymmt feta.... blev mycket sugen.. =) ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
|
Går dom inte köpa i Sverige? ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
|
Hmm, svarar på lite frågor... Dime: Evosport svarar varken på fax eller e-mail så de är inte så lätt att köpa av dom! Mean Machine: Har letat och frågat som en galning, men inte hittat några som har dom. griegertz & liste: Min bil kommer att börja rulla i GBG till helgen, så det är bara att spana (eller hör av dig så kan du kolla på den, ifall du vill alltså). Ha det gôtt nu! |
|
| Imola: Jag skickar dig ett mail med kontaktuppgifter så kan du väl svara på det, vore kul att se din pärla i helgen! | |
cdabox |
griegertz: hehe...helt sant....men vanadis gummi i stockholm påstår att de kan ta hem alla fälgar =) In Hoc Signo Vinces - I detta tecken skall vi segra |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.