AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.286

Dekal Streamer i framfönstret... Exempel på vad som ska stå?

Sida 2 av 2
Neostar
Så ni tror inte att man kan ha en streamer bara för man är 27 år eller??

Jag hade tänkt mig en streamer där det står något vettigt, inte de dumma och lite oseriösa förslag som kom i början av denna tråd....

Wendtan och DanneZeta: Ni verkar vara väldigt tråkiga som personer faktiskt hehe...
Da
1.492
DanneZeta
Z4 sDrive 3.0 -11
Neostar: Jag kan bara svara för mig själv eftersom jag inte känner "Wendtan" men jag är oerhört tråkig, tråkigare människa kan man nog inte hitta tror jag. Dessutom kör jag Mazda nu för tiden (ännu en tråkvarning!). ;) Men du käre Neostar är en rolig prick för jag fick mig ett gott skratt när jag läste att du var en 27-årig streamer-wannabe! =) Hur som helst så önskar jag dig lycka till, kanske du fick någon inspiration av länken jag bifogade i mitt förra inlägg. Kom ihåg! Bilen går inte fortare med streamer, den ser bara ut att vara ägd av en 18-åring... *retas* :P

roadZter
Hmm. tråkig, njae de kan ja nog inte hålla med om.
Jag bara höll med om vad Dannezeta skrev.
Jag är absolut inte ett orginal freak som inte modifierar bilen alls. snarare lite tvärt om. Bmw är underbara bilar som kan bli vackrare med rätt moddar.
Jag tycker dock att streamers hör hemma på racer banan och inte i trafiken. Självklart får du klistra precis vad du vill i din framruta. Precis som alla med bmw 316 (eller vad dom nu har) får klistra m3 märke bak på sina bilar.
Kanske är detta ett bra förslag,

"Me" ovanför förarplatsen
"Me bitch" ovanför passagerar platsen.

de funkar iaf för Ali G. som för övrigt är en sann vardagshjälte :)

Jag har väl bara slutat tycka att bilen måste skrika se på mig.
kanske gör det mig tråkig. och må så vara i sådana fall.

Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion.
Snälla använd sökfunktionen.
X-
375
X-ray
325i -87
Meningen me de här va ju att hjälpa killen med val till streamer, inte klaga på va fult de e (!)

"tala är silver, men tiga är guld" har ni inte lärt er de ? =)

I'll Rather Be Dead And Cool, Than Alive And Uncool!
X-ray: Jag kom ju med ett förslag. :)

Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion.
Snälla använd sökfunktionen.
AIex
Hehe nä men seriöst, vart kan man beställa framrute streamers på beställning ?

Mvh/Alex
de flesta reklam företag gör streamers väldigt billigt
hj
963
hjorten
E21 323i-80
E21 323i-80
E3 3,0 Sa-77
E3 3,0 Si-75

Streamers på en bmw ??? Suck...

hjorten
om man skaffar en liten streamer som inte går ner över halva rutan + att den är i samma färg som bilen och en vettig text/logga kan de va rätt okej me en streamer...beror ju på vilken bil iofs...
men ja fattar mig inte på er som skriver här å bara klagar,tråden går ju ut på förslag på streamer,inte om de är fult lr snyggt...
ni har ju missat den bästa av dem alla.
Har ni inte sett filmen "Ali G in da house"
där Ali har skrivet "Ali" ovanför förarsätet och "Me Bitch" ovanför pasagerarsätet.

ops. klantiga jag läste aldrig sida 2 och missade att mitt förslag redan var postat av wendtan.

Ritade ihop en bild lite snabbt, men tror ni den här skulle passa på min bil eller ska jag ha transparant botten istället? Eller ska man ha bakrunden i samma färg som bilen?
I
I
I
\/

Länk

Länk
Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW.
Men transparant botten måste man ha vit text såklart..

Länk
Antingen en ny BMW eller en begagnad BMW.
Ph
123
Phippi
e36 328i Cabrio 98'

Finns massa kul man kan skriva på en streamer om man nu vill ha en i sin framruta. Själv föredrar jag nog en diskret lite tonad streamer som man kan se ut igenom framför ett färgat dito.

Annars kan man följer här några förslag. (spegelvända såklart)

"Jag (hjärta) mamma"
"Ring 112, jag är på rymmen"
"I (hjärta) Polisen"
"Ur vägen farfar"

Var lite kreativ, det finns miljoner sköna grejer man kan skriva på en streamer.

Den coolaste dekal jag någonsin sett klistrad på en bil var en kissande kalle (från kalle&hobbe), där kalle kissar på SAAB. Märket var klistrat på en SAAB ;) tyvärr plåtade jag aldrig det...

Ma
1.746
Magnus M
i4 M50 2023
M1000XR 2024
I bakrutan kan det ju tex stå "BMW Club Schweden"!

Det gör det på min...

---------------
Magnus M, Ordf BMWcs NORD 4047
---------------

AIex
Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Länk

Den grymmaste - Länk

Länk

Själv så skulle man inte klistra på nåt sånt där.

Mvh/Alex
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.