|
|
|
|---|---|
Buster |
Är det någon som har någon erfarenhet ang. fälgen Rondell 58 (Länk om det passar till en e36 coupe 95:a grönmetallic Tack på förhand. |
|
Japp, passar på E36 '92-00 ///Kjell |
|
Buster |
Jag syftade på utseende mässigt, skulle det se bra ut och hur mycket skulle man ev. behöva sänka bilen till rimlig nivå för att det skall se bra ut med denna fälg. |
| Hopp Hopp har själv haft dålig erfarenhet av rondellfälgar, svårbalanserade (i mitt fall) och mjuka i godset, alltså dålig hållbarhet blir lätt ovala o.s.v enligt dom som kan. | |
Compact |
Rondell 58 kräver extremt mkt underhåll. Inget för den som inte råkar bo i tvätthallen... |
|
Har dessa på min 328, passar kannon, är skodda med 235/40-17. Det är många som haft fina synpunkter om dom på min bil. MVH /Andy , 525tds-92, 325tds-94, 328i-96. |
|
|
Höjden på bilen blev ungefär som orginalet(M-chassi) med 225/50-16. /Andy , 525tds-92, 325tds-94, 328i-96. |
|
Buster |
Vad är då bäst att göra? Skaffa fälgarna ex. 225/40 17 och slita som ett djur med rengöringen och hoppas på att dom inte blir ovala eller se efter par andra märken resp. andra modeller? Tack för tidigare svaren |
|
Tyckar også det passer godt på E36'en. Har dem selv på min Coupé. Mycket rengøring er dog nødvendigt, men det er det på alle fälgar med manger eger. Hilsen Rold (dansk) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.