AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
449

BMWFynd = Skojare eller Seriös?

Ni
85
Nimbus
F22 M240i -17
Jag vet att detta varigt uppe förut, det jag hittade med sökfunktionen va lite tunt i min mening.

Vad är den allmänna opinionen om BMWFynd? Är bilarna skit eller e d bra grejor han säljer? Många säger att han är en skojare men det finns några som anser att han är seriös.

Är det någon som köpt bil av honom här på forumet som kan dela med sig av sina åsikter?

Är intresserad av nån av de 328or som han har, eventuellt också den M5a som nu finns till salu där. Vad tror ni om dem?

I all välmening!

Mvh

Frölunda Indians Guld 2003!
Repris 2004?!
Jag har kollat upp lite vagnar i höstas som han hade i lager.
flertalet var krockade import bilar. detta erkände dock han över mail. Vad jag fick höra då så verkar han ganska reko. har ju funnits ett tag.

Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion.
Snälla använd sökfunktionen.
Jag känner killen som är kusin med han som driver Bmwfynd, och jag har sett den bilen som hans kusin importerade åt honom, även åkt med!Av det intrycket jag fick verkade det vara en helt ärlig och mkt fin e36:a 328!

Men det är ju klart,är det ens egen familj så är det säkert en annnan sak!Jag går i tankarna att i nästa i bilköp konsultera honom och låta han hitta en fin bmw till mig!

Så, nu har du hört lite om honom :)

An assault on a man's BMW is like an assault on the man himself!
Co
723
Copy
E34 5 speed 13 år
325 td- 95
Jag tror inte killen hade klarat att driva sina affärer i 20 år om han var oseriös. Vad jag vet om honom så är han en otrolig BMW-entusiast.
Ni
85
Nimbus
F22 M240i -17
Jag tror ja formulerade det hela lite fel, företaget i sig är säkert bra men jag menar om dom, som jag har hört, bara säljer importerade krockade bilar som snyggats upp eller om han åker ner och tar hem de sk "pärlorna".
En E36 328CiM från -95 med 11,000 mil på mätaren tänder en varningslampa med texten "justerad" hos mig.

Mvh

Frölunda Indians Guld 2003!
Repris 2004?!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.