|
|
|
|---|---|
|
hej jag har en b6 alpina 2,8motor med en 535 växel låda och tändinsprutnings system i min 320i. men jag får det inte och lira stämer det att sätta triger givaren där den siter orginal eller måste jag flyta den? bilen startar men den är orkeslös och den blir varm. det är ett gammalt motronik med två givare en läges och en hastighet när skall läges givaren triga? | |
|
Finns det ingen som kan hjälpa mig?????? ni kan väl kolla var det triggar på era 535 er tack på förhand mvhpär |
|
|
Bara ett tips i allmänhet, om du har katalysator på bilen så kolla att den inte är tät, då kan du få liknande symptom. Lycka till! Clintan |
|
|
Kommer motor o låda från samma bil eller är det från 2 olika? Givarna sitter i svepet på lådan antar jag? Om du kollar med en tändinställningslampa hur ligger tändningen då? /Per |
|
JBR_ |
går det montera en b20b25 snurra i en m10b18 bil? |
JBR_ |
m20 såklart |
|
JBR_: Ingenting är omöjligt. Det omöjliga är bara mer jävligt. Dessutom blir det nog omöjligt (mer jävligt) att besikta den i Sverige har jag fått för mig. Bitte benutzen Sie die Suchfunktion. |
|
JBR_ |
jamen ja bor i finland så ska kolla upp det här. men ja tänkte mest passformsmässigt och hur mycket som måste dras om eller liknande? |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.