|
|
|
|---|---|
|
Hej! När jag ska nolla trippmätaren så fungerar det bara en gång efter att jag nollställt med pluskabel av i en timme. Det är det enda som strular, är detta datorkrångel? Alla andra instrument fungerar som de ska. Någon som varit med om det tidigare? Tack på förhand! Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk | |
|
Ingen som har någon idé? Mvh Magnus Finns det andra bilar än BMW!? Länk |
|
|
Jag har samma problem med min trippmätare, den går ej att nollställa... ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ BMW V8 - The Best A Girl Can Get!!! |
|
|
Strömbrytaren i instrumenthuset är sönder, troligen pga av övervåld. Prova att öppna det och kolla om det går att löda/limma. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Ok, ska testa är det enkelt att ta bort instrumenthuset, man måste väl inte bort med ratten??? ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ BMW V8 - The Best A Girl Can Get!!! |
|
|
Det kan gå, lite beroende på om du har rattjustering eller inte. På min E32 med airbag och ej justerbar ratt, fick jag dela intrumentet på plats och sedan plocka ut det. Ska du ändå ha isär det, kan du passa på att byta kondensatorerna. Sök, så hittar du mer info om hur man gör. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Det går att dra min ratt utåt, och det sitter en airbag i den... ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ BMW V8 - The Best A Girl Can Get!!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.