AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
386

mugghållare till E34?

Bo
369
Booya
530iA Touring -94
..nu när vår/sommar närmar sig så kommer jag återigen på att det inte finns ett vettigt ställe att placera ngn flaska/burk i bilen. Finns det inga mugghållare till E34:an? Har inte sett dem som tillbehör ngnstans heller..

Vet någon ifall och isåfall var man hittar några lämpliga? Då menar jag inte några biltema-mack-liknade skräpvarianter =/

/han-som-kör-med-burken-i-handen
Jo
37
Jojje84
530 -88 (Just införskaffad)
Undrar detsamma... Det vore trevligt med nån snygg konstruktion framför växelspaken. Någon som vet om det finns, eller något annat trevligt att ha där. Ser så tomt ut just där tycker jag!
En av oss bimmerfreakar köpte faktiskt armstöd med mugghållare till en Volvo 850 och skruvade fast i mittfacket. Det säg helt ok ut och verkade att fungera ok. Sedan får ni själv bedöma hur det känns att ha Vovvlo delar i er bimmer...

www.bimmer.nu
sidan för bmwtokar!
Nu med tokbra kalender..
Jo
37
Jojje84
530 -88 (Just införskaffad)
Nja, det skulle faktiskt inte kännas rätt med volvo delar i BMW:n. Låter väldigt fånigt egentligen men det är så det känns =)
bm
1.828
bmwlundqvist
320d xdrive Touring -12
320d Touring -21
Det ENDA som ä bättre i vår V70 än i 530 touringen är mugghållarna...
Finns det inga originaltillbehör? E34 såldes ju även i usa och där KLARAR man väl sig inte utan? så det BORDE ju finnas!
PJProPro-medlem
2.617
PJ
730d-2016
X2 M-Sport xDrive20d
Maserati QP Sport GTS

Jag har en Det finns som org. option och den kommer såklart i från mugghållarens förlovade land USA. Kan tyvärr inte beställas från BMW-Sverige men har Ni någon som skall till USA så be de köpa en. Inte den snyggaste, men fungerar helt ok (och den är orginal;). Länk

Mvh. Patric

Länk
fr
309
frazzeribba
525i-sedan 92
Jag var i Danmark förra året och såg en E-34:a som hade betydligt snyggare mugghållare än orginal, kräver en viss ombyggnad men det satt saabs hållare från 9-5:an (den man trycker till på så fälls den ut), den satt till höger om stereon.
Nån som sett detta på nån bil kanske vet mer om hur man installerar den, den är iaf. diskretare än orginal men som sagt var det är dock inte orginal.....

Frazze
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.