|
|
|
|---|---|
|
Det är så att jag behöver lite bilder på 3l v8 -93 och framåt på e34! Och då menar jag bilder på hur det ser ut under mellan oljetråget på motorn och till oljetråget på växelådan (automaten)! Har någon möjlighet att ta foto på sin bil (underdelen) eller om det finns några bilder på nätet!! >Snälla! Hoppas ni fattar vad jag menar! En bild som denna men på en 3literv8! gäller e34 Länk MvH Bmw 4-ever Länk | |
|
peter78w: Skicka ett mail till frilansare Micke Olsson. Han har tagit en del bilder undertill på sin bil och han kan säkert ha en sådan bild du söker. micke.olsson@telia.com skall han väl ha har jag för mig... :) Mvh Patrik ________________________________ Träff i Karlskrona! Länk |
|
|
Patrik det gjorde jag också, får se när han vaknar Ler** MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Jag undrar om han inte jobbar. Jag *tror* han jobbar morgon denna helgen...men jag vet inte :) Får väl svänga förbi parkeringen och se om hans bil står där när jag själv strax åker till samma ö för att jobba, f.ö. den ön vi träffas på den 8/6 när det är Karlskrona-träffen. Jag har nog någon/några bilder på bakaxel/bakvagn, men det hjälper nog inte dig nåt va :) Mvh Patrik ________________________________ Träff i Karlskrona! Länk |
|
|
Patrik du kan väl maila mig bilderna så får jag se om dom hjälper, är intresserad av alla bilder...hälsa micke! Och säg att jag skickade mail till honom! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Hej Peter... Vad ska du med bilderna till då? |
|
|
Peter: Klart jag har bilder... :-))) Har du ingen bättre mailaderss än till hotmail. Går ju bara att skicka 1,5MB eller liknande. Vill du inte ge ut någon annan så maila mig. _____ Micke Karlskrona POWER meet 03-06-08 Länk |
|
|
Micke du kan maila mig på peter.martina@telia.com MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
deejaywasp, jag behöver bilderna för att se om allt är som det ska...jag tror jag fattas någon skydd....vet ej riktigt! är lite förvirrad nu! MvH Bmw 4-ever Länk |
|
|
Sådärja Peter. Nu får din mailserver jobba lite. :-) _____ Micke Karlskrona POWER meet 03-06-08 Länk |
|
|
ok.. =============================== Min E30: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.