|
|
|
|---|---|
|
Jag har två irriterande problem med mina dorrar. Den första Problemet är att när man åker på dåliga vägar hörs en knackande ljud (tru,tru,tru.tru) det är så irriterande. Den andra problemet upptäckte jag när en kompis till mig köpte en 535 e34 som till och med är två år äldre än min. Hans dorrar stäng så lätt, så tätt men mina förvanade dorrar känns inte alls lika, kan man justera dem på nån sätt eller är det lås mekanismen eller låsodla sån är dålig.... M.V.H Mauricio Villasmil M5 e34 M535 86 | |
|
Kom igen är det inget som har justera sina dorrar???? M.V.H Mauricio Villasmil |
|
|
Kolla låset sitter en plastgrej där som kanske är sönder...... mvh PH |
|
|
Dörrnäsan brukar orsaka gnissel, går att smörja upp med typ silicon eller dylikt men det kommer ganska snabbt igen. Nya näsor kostar cirka 150:- st Att dörrarna glider in mjukt är något jag oxå önskar mina hade gjort, några som borde vara duktiga på det är plåtverkstäder o dylikt som ofta demonterar/monterar dörrar huvar osv. Säkerligen värt varenda krona att kunna slänga igen dörre lite lätt bara.... En dag så skall jag iallafall fixa det. www.bimmer.nu sidan för bmwtokar! Nu med tokbra kalender.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.