|
|
|
|---|---|
|
Hej funderar på o köpa en m3, vad bör man tänka på? Import eller s-såld? Hade tänkt mej mellan år 93-95. /Bjulle | |
|
använd sökfunktionen och återkom om du undrar om något speciellt. Länk Länk "If everything seems under control, you're just not going fast enough." |
|
|
ok jag får väl vara den första som skriver det.. Använd sök funktionen längst upp till vänster. Finns säkert mkt att läsa. Import = osaltad = bra s-såld = "låter bra" = bra Kolla vanos, oljan, lyssna, känn efter (den ska dra som f*n) mm.. BMW M3 *Flight instructions not included* |
|
|
hehe ok 328-Johan hann före... BMW M3 *Flight instructions not included* |
|
|
Halloj. Vet att det finns ganska många äldre inlägg om just detta. Läste själv en hel del inlägg innan jag köpte min 93:a. Valde i alla fall att köpa den i Tyskland. Hittade en annons på mobile.de. Åkte ner på vinst och förlust. Kollade hos några bilfirmor men slog till privat. Är mycket nöjd med bilen. Inga dolda fel ännu. Har haft M3:an i ett år snart. Vad man bör tänka på hittar du som sagt bäst i de gamla inläggen. //X. |
|
| Ska söka lite, tack för hjälpen. | |
|
...och bli inte bortskrämd av importbilar, får du tag i ett fint ex (som jag gjorde) så är dom ofta finare än många Svensksålda vagnar... /Klas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.