|
|
|
|---|---|
|
Tjenare. Är lite sugen på att lägga igen hålen för dörrhandtagen. Man tennar alltså igen hålen och kopplar inte nån modul som öppnar. Finns det moduler passande Cargard 850S? Sen måste man väl ha nån säkerthetsöppnare via bakluckan. Nån som vet hur man ska göra detta? Vet att Ted har gjort detta på sin bil, och det blev riktigt snyggt. /Edvard BMW CS # 4503 | |
| S8Ted har ju gjort de på sin kolla me honom tror du kan maila honom på hans hemsida..... | |
|
du menar inte på schnitzern va lite synd på en sån fin vagn ! Mvh/ Daniel Länk |
|
|
robban: Har messat han utan framgång. Flayer: Jo, på Schnitzern. Stog i valet att ha bilen helt original, men bestämde mig för att inte låta den vara det. Vill ju byta till större fälgar, byta väghållning och trimma den, så då är den inte original längre. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
| okej , han kanske jobbar mycke har du provat att lägga ut frågan på Zatzy??? | |
|
robban: Jorå, frågan är ute på Zatzy också. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Tjena igen såg på zatzy att du redan mailat till km....du får väl vänta till dom har tid o svara dom har väl mycke o göra....annasr kan du ju alltid slå dom en pling de e väl velle där som gjorde de på Janis bil..själv tänkte jag bara täcka själva nyckelcylindern på min med sedanens bakdörrskåpor.... mvh /Robban |
|
|
Har varit inne på att göra samma operation på min M3 i vinter. Skulle vara intressant att se vad ni kommer fram till. ----------------- Mvh. Robban Johansson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.